Don´t follow the stream

Alla inlägg under december 2008

Av erika - 31 december 2008 21:50

Slirar bara förbi här en jättesnabbis för o skriva Gott Nytt År!!!

Mitt nyårslöfte får bli o bli bättre på o blogga;-)

Trevlig kväll alla!!!

Av erika - 23 december 2008 23:56

Nä nu är det inte många minutrar kvar till självaste julafton. Har varit uppe o stökat undan lite nu, vill inte vakna till massa stök. Avslutade med o städa Hampes rum, o då såg jag att tomten redan hade varit där men två små paket o lagt dom under Hampes lill-gran ;)..

Men nån julkänsla ha man ju inte direkt, hoppas de blir annat imorn. Ska värma glögg tidigt för det luktar ju verkligen jul så då kanske man få en liten julkänsla. Annat va de då man va liten=) Man kunde absolut inte somna kvällen innan o sen var julafton väääärldens längsta dag innan tomten äntligen behagade sig o komma.. Haha!

Kikar på klockan o nu är det ju faktiskt julafton. Även om inte rätta känslan finns så är det ju absolut något speciellt med jul... Det är synd att det har blivit sån stress o köphysteri. Ungarna förväntar sig ju o få hur mycke som helst... Men men de e ju inte deras fel...

Nä hörni, dags o krypa ner nu tro ja..

God Jul!!!

Av erika - 15 december 2008 09:55

Nu var de då verkligen länge sen man skrev nåt här, men har inte alls haft nån lust o inget o skriva om heller direkt så jag har helt enkelt struntat i de...

Ha väl inte hänt nå speciellt heller, de vanliga i princip.

Förra helgen sov Simon borta för första gången, vi var på 50-års fest så Simon sov hos syrran o Hampe o lukas va hos mamma. Hade riktigt skojj på festen me bl.a guitar hero spelande, men huvudvärken dan efter var väl mindre kul... Men men smällar man får ta;-)...

Jo just ja, jag skulle ju uppdatera om vem som vann i guitar hero mellan mig o Niklas, räcker väl kanske me o säga att Niklas ville byta gitarr efter våra första "matcher" :p....haha! Nä men vi e ganska jämna men för det mesta är det jag som vinner, än så länge.....=)

Idag ska Hampe lussa på dagis så det ska bli skojj o se, spännande o se om han står kvar där eller inte. Hampe ska vara pepparkaksgubbe=) Vare sig han sjunger eller inte så är han ju bäst iaf, jag förstår verkligen dom barn som inte vill stå där framme, jag skulle tex inte vilja stå där o sjunga... Gillade aldrig de där när ja va liten heller om jag inte minns fel... O jag gillade inte barnkalas heller men de ska vi inte gå in på nu;)..

Nä ni nu har lillemannen (simon) här gjort nummer två i blöjjan så det är väl kanske bäst man går o tar bort de....

Hejja!

Av erika - 8 december 2008 20:29

Nu måste ni gå in här http://d1.allehanda.se/lasarbilder/djurbilder.php?page=3&avd=&kat=kramfors_husdjur&besk=Kramfors+charmigaste+husdjur o rösta på nr 23!!! =)

O våga inte rösta på ngn annan! ;-)

 Bättre uppdatering här typ imorn eller nåt:p.... Jag har en liten blogg svacka om ni inte redan har märkt de;)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards