Don´t follow the stream

Alla inlägg under juni 2009

Av erika - 24 juni 2009 22:29

Fasiken vilket härligt väder de varit nu i 2 dagar! Jag o barna har varit nere vid älven o njutit av solen o badat..Lr ja Hampe har badat o jag stog i vattnet ett tag o kasta boll me Hampe medans Simon sov. Perfekt o bo alldeles vid vattnet=) När Simons koppor är borta ska vi väl våga oss på flogsta nån dag oxå.. Men inte nu när han ser ut som han gör.. Bara runt mun har han säkert 15 koppor=(... På ryggen har han minst 25 o massa i huvet på magen o rumpan, tom under fötterna =(...Två nätter var riktigt jobbiga men nu har dom flesta börjat torka så nu e han piggare=) Sen gör ju inte värmen det bättre för han heller, men nu e de snart över o sen har man det bortgjort!

Midsommar var iaf kanon! Bästa på länge! Förutom några timmar där på midsommardan då alla fick sig en chock men allt gick ju bra tack o lov! O änglar, skyddsänglar visst finns dom. Det vet vi nu!!!

Nä de va allt för ikväll, bu blire snart duschen o sen ladda för en ny dag imorn som vi förhoppningsvis oxå kan spendera nere vid älven!

Av erika - 17 juni 2009 14:37

Här kommer då bilderna på katterna, blev visst nån på Simon a=)

Av erika - 17 juni 2009 11:23

Ja nu va de jävligt länge sen man skrev nåt här så jag joinar väl "alla" andra o tar ett upehåll;-)...

Men kanske kan knåpa ihop ett inlägg först?

Myyycket har hänt sen sist (kollar när ja skrev senaste inlägget)....

Kan ju börja me kattskrället som skulle ha ungar... Hon kläckte ju ur sig tre väääldigt småa ungar på en fredag för snart tre veckor sen... Tyvär så dog dom små liven på söndan;(... Kändes riktigt riktigt tråkigt, man va ju inställd på o ha små kissebebisar hemma ett tag... O dom va ju så fina. Men jag tyckte ändå att det hela tiden kändes som det var nåt fel på dom o det stämde nog.. Tyckte att det va nåt som inte stämde me katt-mamma oxå under hela helgen, tyckte hon fortfarande va tjock o jag tyckte jag kände knölar i magen o tyckte att magen hennes rörde på sig men jag intalade mig själv att det var inbillning! På måndag kväll for vi bort till Niklas mamma o kattavar ute medans vi var borta. När vi kom hem såg vi att hon låg i sin låda som stog ute på bron osså kom hon o mötte oss som hon bruka göra då vi kommer hem... Så jag börja gå mot dörren o tyckte jag hörde nåt som pep så jag halvsrang till bron o där låg två nyfödda kattungar till!!! Dom här var mycke störra än dom som dog o såg mer riktiga ut. Nu är dom små 2 veckor o har öppnat sina ögon o mår bra!! En av dom är tom lite tjock!=) Lurviga är dom oxå o såå söta! Kanske lägger in nån bild sen....

Sen va ha hänt mer da... Jooo barna har ju fått en till kusin! Lilla Casper, såå fin är han! Men eftersom Hampe fick vattkoppor när Casper bara var några dagar så har jag knappt kunnat träffa han=(...Känns jättekonstigt faktiskt... Men men, jag hinner väl de a=)..

I helgen var det då stadsfesten i helgen o det blev utgång på lördan me therese frida o jennie, hade riktigt skojj men önska nästan att man hade pallra sig in till stan lite tidigare...Huvudvärken på lördamorgon ska vi inte prata om.....

Så där ja de va väl lite om de som hänt iaf, imorn bär det av till stugan för midsommarfirande! Hoppas på bra väder lr iaf uppehåll så man kan vara ute!

Sen för övrigt så mår jag för tillfället kalasbra! Har en underbar familj, älskar dom mest<3.... Niklas o barna e de absolut bästa som hänt mig!

Sen resten av familjen o mina kära vänner e ju värda o nämna oxå;-) Bäst dom me=)

Så på återseende, när det blir låter jag vara osagt;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards