Don´t follow the stream

Alla inlägg under december 2010

Av erika - 5 december 2010 10:19

Ja de ska ju vara dag 3 men som jag skrev så kommer jag knappast logga in o skriva varje dag, kan bli en gång i veckan oxå=)

Ja iaf så var det ju dags för Mina föräldrar nu =)

Kan ju börja me att jag har verkligen världens bästa mamma o pappa, så är det bara! =) Dom är verkligen förebilder för hur jag vill vara som förälder åt mina barn. Det bästa me mina föräldrar är att jag vet att dom alltid ställer upp för en, vad det än gäller! Dom finns alltid där! Dom har gett mig så himla mycket under mina 25 år så jag börjar nästan känns skuldkänslor över att jag aldrig nånsin kommer att kunna ge tillbaka allt till dom för att visa hur mycket jag uppskattar allt dom gör för mig -och mina barn.

Jag o mamma o pappa bråkar aldrig, kommer inte ihåg när vi var oense senast. Visst hade man några duster under tiden man bodde hemma, men de var inte många o ingen var speciellt långsur;)

Måste skriva att det här var svårare ön jag trodde=) Känns som attdet är omöjligt att skriva ner hur fantastiska mina föräldrar är! Det allara bästa är iaf att mamma o pappa verkar sååå lyckliga=) Dom är fortfarande så himla kära i varandra och detär så himla underbart att se! Kasnke skriver mer sen om hur dom är var för sig lixom, men inte nu ;) Älskar min mamma o pappa!<3  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards