Don´t follow the stream

Alla inlägg under juni 2010

Av erika - 14 juni 2010 15:13

Ja här hemma rullar väl allt på som vanligt ungefär... Simon har dock varit krasslig i helgen med hög feber. Men det är ju iofs inget ovanligt att han är sjuk...

Med vovven som nu heter Xante rullar allt på bra=) Han har fått börja sova i bur på nätterna vilket funkar jättebra! Det allra bästa är att man slipper börja dagen med att torka upp massa kisspölar;) I lördags fick grabben åka med på fotboll o det var riktigt många som kom fram o berömde han att han var så söt o så. Många sa oxå att det var ju synd att dom blev stor o inte stannade i växten.. Men där kan jag då tyvär inte hålla med ;) För det första så vem vill ha en valp i all evighet som kissar inne, bitar på saker o aldrig kan lämnas ensam? Visst det är mysigt med valp, men det är skönt när dom blir stor;) Sen för det andra, hade jag/vi velat haft en liten hund hade vi förmodligen skaffat en annan ras! ;) Inte en som kommer vara mellan 64-70cm hög o väga därefter;) Hittade ingen bra bild på en vuxen för er som läser som inte känner till rasen men hittade den här iaf. http://www.sshk.a.se/bilder/Vinnare/goteborg2005/enya.jpg  Nu tro jag det där var en tik så våran xante blir förmodligen lite större ;) Hans pappa var visst riktigt stor så det ska bli spännande o se hur stor han blir! Väntar på en bild på pappan så det ska bli kul o se hur han ser ut!


Ikväll är det dags för den årliga sommarfesten på dagis.. suck... tycker verkligen att allt sånt där är dötrist, men men det hör ju lixom till då man har barn. Blir bara jag o hampe som åker, Niklas får vara hemma med Simon som inte är riktigt frisk än + att nån måste ju vara hemma me vovven oxå...

Nä nu ska jag ta o röjja av bänken i köket o sen göra mig klar för att åka direkt då Niklas kommer hem från jobbet.


Ja Emma han är SÅ fin, o vackrare ska han bli! Jamen absolut att vi måste ses! Bara hör av dig då du är hemöver nåt! Du kommer inte hem till stadsfesten?

Av erika - 10 juni 2010 08:26

Ja nog är det allt en liten buse vi har fått hem! Allt allt allt åker in i munnen, precis som en det brukar vara på en liten bebis ;) Imorse låg han o gnagde på Lukas (nya!) läderkoppel som såklart hade ramla ner från kroken, man hittar skor o grejjer överallt som lillen bär runt, foppatofflor är nog största favoriten. Just nu håller han på o trasslar in sig i en filt. Men leksakerna  hans duger såklart inte! :p... Man hade glömt hur det va att ha valp trots att det inte är SÅ länge sen Lukas var liten. Kom på igår att Lukas ibland satt i soffan o bet på blommorna som stog i fönstret när man inte såg;)...


Av erika - 9 juni 2010 14:39

Tänkte jag skulle lägga in nå bilder på våran nya familjemedlem, ett riktigt bustroll är det iaf! =)


 


Såå vad tycker ni? Är det en Xanté lr en Leo? Lr något helt annat kanske?   

Av erika - 8 juni 2010 20:51

Ja ikväll har våran familj utökats, (igen!). En liten underbar berner sennen kille har flyttat in hos oss! :-D Han är så underbart fin,ser ut som en liten björn. Inget namn har han än stackarn men det lutar väl åt Leo lr Xanté... Bero på Niklas de dära... Men nu börjar det bli mycke djur i familjen så nu får det räcka! Men jag mår bra o ha mina djur omkring så... Man skulle ha köpt en gård lite utanför så man får plats lite bättre=) Men trivs så jäkla bra här så vi få trängas, mysigare så;) Nä nu ska jag snart ge vovvarna mat o sen är det dags för kvälls kissningen för dom...

Go kväll på er!

Av erika - 7 juni 2010 21:11

(Till alla kommentarer)

Men åååhh va fina ni är da=)  Vet ju såklart att jag har alla er men är ju så himla satans dålig på o bara ta upp telefonen o ringa...

Men gud så mysigt de lät Jennie! De måste vi tumma på!! Måste nog springa o kika i mössan jag me, nu i studenttider  o allt o minnas tillbaka...=)


Idag har annars vare en härlig dag, rände runt på fm o sen klippt lite gräs på em o sen vare på kalas ikväll=) Imorn blire till o städa o sen mera kalas=) O sen imorgon kväll händer det grejjer här på erstadsvägen=) Bild kommer kanske framöver men jag kan säga att det pirrar i magen ikväll inför morronkvällen:-D

Sen blire väl full fart i veckan skulle jag tro=) Ordagrant full fart ;)....Men många sovpauser kanske, fast inte för mig då... hehe lite svammel där men imorn ska jag skriva vad det handlar om...=)

Dags o krypa till kojs nu kanske, men man lär väl inte somna iaf så lika bra o sitta uppe en stund till=)

Av erika - 6 juni 2010 22:11

går det seeegt för mig o blogga.... Men va ska man skriva da? Va jag gör på dagarna? Hur många e de som bry sig om de da? Om barna? Njae bloggen handlar ju inte om dom....

Mina känslor o funderingar? Njae vill väl inte vara för djup heller o vill inte att nån ska ta illa upp p.g.a vad jag skriver... Aja gör ett försök...


Annars da? Känner mig ensam, otroligt ensam.... Men det är jag väl inte men, har ju mina fina 2 små grabbar. Som för övrigt har retat gallfeber på mig hela helgen;) Osså mina fina karl som jag för övrigt knappt har sett i helgen;) SÅ man ska ju inte klaga, saknar väl kanske nån o prata me, om alla dom där sakerna som man inte pratar med barna om, o som man inte pratar med sin karl om... Men jag ska inte klaga, o det gör jag inte heller. Jag har det bra, fördjävla bra!


A men sån´t där, ska man verkligen skriva om sånt? Vill man verkligen läsa om sånt?


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards