Don´t follow the stream

Alla inlägg under juli 2011

Av erika - 14 juli 2011 11:58

...kommer inte nu! Hade tänkt jag skulle skriva ner den nu medans man minns men jag kom på att p.g.a ev viss lustgas så minns jag inte så mycket ;) Lr jag minns det mesta men har noll tidsuppfattning på vad som hände när... Så jag tänkte jag skulle a o skicka efter förlossningsjournalen o kika igenom så kan man ta hjälp av den =) Ska bli kul o läsa! Tog ju även som sagt lustgas den här gången, vilket var första gången jag prova de så jag ätnkte kanske skriva vad jag tyckte om den oxå! Fanns helt klart för o nackdelar men jag kan nog säga att fördelarna vägde tyngre ;) Fast det beror ju helt klart på hur ont man har! Jag har nog inte haft så ont tidigare gånger som jag hade den här gången... Men så blev det ju väldigt intensivt oxå... Jajja ut kom hon iaf, men en väldigt fart på slutet vår älskade lilla Minna Walther! <3.... Andranamn är inte bestämda än, men det är ingen bråska än, måste iaf skriva på faderskapspapperna först så lillgumman får ta pappas efternamn. Ska även byta efternamn på grabbarna i sommar så alla barna har samma efternamn! Sen är det bara jag kvar o när tusan det ska bli bröllop så även jag får joina resten av familjen med samma efternamn det vet jag inte! Men det kan nog ta ett tag om man säger så, såhär snart 3 år efter att Niklas fria ;)

Av erika - 4 juli 2011 17:50

Lördagen den 2/7 21:35 föddes hon såäntligen vår underbara lilla flicka! tyvär namnlös fortfarande men snart ska hon väl ha fått ett namn! Lycklig är jag o nu längtar man bara tills man får komma hem till resten av familjen! Men  p.g.a att mitt blodtryck inte riktigt vill gå ner så blir vi kvar lite extra =/ Men de e inte mycke o göra åt det, bara o passa på o vila så mycket man kan!

Av erika - 1 juli 2011 15:39

Blev visst kvar på sjukhuset, fortf. Äggvita i urin o nu även alldeles för högt blodtryck :( liten update bara, värdelöst o blogga från telen. Känner mig riktigt deppig o vill bara åka hem. Men men det blev en kväll på sjukhuset visst istället för en middag på hornö med älsklingen ;( Jajja bebisen mår iaf bra o det är ju huvudsaken!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards