Don´t follow the stream

Alla inlägg under april 2011

Av erika - 9 april 2011 10:30

Blä, igår o idag har det varit jobbigt o va tjockis. Igår va humöret så jäkla i botten o var nära o lipa flera gånger. Av sjuka anledningar! Att jag visste att Niklas skulle jobba precis heeela dagen idag gjorde inte saken bättre kan jag lova! Varför ska dom alltid alltid jobba lr bort då man som mest vill ha dom hemma?? Att man redan känner sig ordentligt fet gör inte saken bättre heller. Så här tjock så här tidigt har jag inte varit med grabbarna vad jag kan minnas? Börjar redan bli obekvämt o sitta för det trycker på revbena o att hitta en skön sovställning är omöjligt! Msåte sova med typ 4 kyddar ;) En lr två under huvve o en framför magen o en bakom ryggen för o palla upp mig själv:p... Men samtidigt är det supermysigt!=) Bebisen i magen rör sig väldigt ofta o det är såå mysigt! MEN jag håller ju på att spricka av nyfikenhet! Flicka lr pojke? Nån som vill gissa?:P Är faktiskt väldigt inställd på en tjej o försöker få mig själv o tänka om men då dom som har gissat har gissat på tjej så är det svårt!:P Speciellt då 2 av dom som gissat väldigt sällan haft fel vi sina gissningar förrut! Nä nu ska jag ta o göra mig o barna klara för att åka in till erikshjälpen med systeryster. Har lovat Hampe att vi ska kolla efter lite haj o dinosarie böcker bl.a Ibland har dom mycke fint där o ibland bara skräp! Så vi få väl se om vi hittar nåt!

Av erika - 5 april 2011 09:19

Oj oj det är inte lätt o vara gravid inte ska ni veta! ;) O tänk att man glömmer tame tusan mellan varje gång hur det är ! Dom senaste dagarna lr ok kanske veckorna har jag verkligen varit gravid i humöret... Senast idag höll jag på o börja böla i bilen för jag tänkte på Niklas o barna o hur mycket jag älskar dom...? Ja men inte behöver man väl lipa för de heller?;) O det är inte bara idag, det är typ varje dag jag får kämpa för o hålla gråten tillbaka av liknande orsaker! O nä, jag är inte direkt glad dygnet runt heller, ibland e amn som värsta pms-kärringen..:/... Jajja det är tur att det är värt det hundra gånger om i slutändan! O nu har både stora storebror o pappa fått känns utanpå magen den lill* i magen lever rövarn där inne! O den är inte nå lite vild heller! Hoppas h*n kommer vara lugnare utanför magen än i magen;)  Kan säga att det är en väldigt märklig känsla (inte just rörelserna) att ha en liten människa i magen som sparkar o snurrar runt så det tom syns utanpå magen! Overkligt lixom, o det är lika overkligt för varje barn! Lika konstigt är det då man är  hons barnmorskan o man får höra hjärtljudet på den lill*, men himla mysigt! :D...50% jag o 50% Niklas bor i min mange lixom o lever rövarn ;)

Nåt mindre roligt är att jag tror att jag börjar få lite foglossning :/ Iaf om man ska tro på google ;) Va ute o promenera igår o fick ont så jag googlade imorse o symtomen stämde bra in. Sen så verka jag ha nån nerv lr nåt som ligger i kläm bak i svanken så ibland hänger vänster benet lixom inte riktigt med, o jäklar vilken snygg haltande gångstil man får ta till då! ;) Ser helt efterbliven ut typ... ;) Men de e ju oxå sånt man lixom får räkna med att det kan bli, men som sagt det är SÅ värt det! O det är ju inte SÅ farligt länge kvar till juli, lr? Iaf v.24+0 idag, känns bra! =) Nä nu ska jag klä på mig o ta med mig byrackorna på en promenad ut i solen! Få se hur kroppen hänger med idag=) Men det ska nog gå bra! =)

(kan säkert vara massa konstiga stavfel o så men sidan är så jäkla seg så orkar inte gå tillbaka o kolla =) .)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards