Don´t follow the stream

Alla inlägg under mars 2011

Av erika - 28 mars 2011 10:41

Hehe OJ va bra de gick för mig o blogga! Få skylla på att det har varit en riktigt tung vinter där jag har mått kassare än kasst :/ Men nu är det snart vååår o jag mår mycket mycket bättre! Inte hundra bra men nu e de bara trötthet o yrsel som "stör". O anledningen till de mina vänner är att vi ska bli en till i familjen!! :D.. Jag har en liten bebis i magen! I slutet på juli är det tänkt att den ska komma ut till oss men den får gärna komma tidigare! ;) Fast inte inte för den 18:e  för då är det stängt på sjukhuset i Sollefteå + att vi har fler lediga barnvakter efter de ;) Ska bli så mysigt o jag är så sjukt nyfiken på o få veta om det är en grabb lr en liten tjej som fått mamma o må så illa så länge:P.. Vore väldigt kul med en tjej eftersom vi har två grabbar men en pojke är precis lika välkommen! Alla barn är en gåva oavsett kön o jag är bara så tacksam att vi kan få egna barn! Finns dom som kämpar månad efter månad utan att få det där plusset på stickan o vi får det utan att ens försöka.. Så denna lilla var lika planerad som grabbarna men som sagt så är en välkommen iaf! Men sen får det vara stopp! ;) Imorn har de gått 23 hela veckor o det känns såå skönt för efter det har dom ju chans o klara sig ifall verkarna skulle sätta igång! Men det bästa är ju såklart att den stannar till v. 36 sen har den fritt fram! o sen får den gärna komma innan v.40 tack! ;) Nä men de här blev ju bara en massa bebis svammel de, kanske får bli en bebis blogg?;) Jo har ju varit på ultraljud oxå men hon kunde inte säkert se om de var en flicka lr pojke då heller.Nä men nu måste jag ta tag i lite måste görahär hemma innan vi ska åka o handla!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards