Don´t follow the stream

Alla inlägg under maj 2009

Av erika - 15 maj 2009 22:00

Ha inte blogga på läääänge nu o har ingen lust o göra det idag heller;).. Men jag såg ju att jag har några (få iofs) besökare varje dag så man kan ju nästan tro att man har några trogna läsare=)...

Jaa jag lever iaf så ni vet:p....

Komma inte ens ihåg när ja blogga sist så det har ju säkerligen hänt en hel del sen sist... Har hänt en hel del me katta våran iaf... Hon ha vare ute o ragga karlar hela vår´n honså nu e hon riktigt fet om magen kan ja lova så det blir tydligen kattbäbisar här snart... Nån som vill ha en lite kattunge i slutet av sommarn? Bara o komma o hämta här;-)... Hampe längtar som tusan han kan ja lova...Lär inte bli glada miner där då det är dags för dom små liven o lämna boet....Sen blire kastrering för kattskrälle eller åtminstone p-piller.... Va ute o jaga karlar sådär...Nä de gå inte!


Nu sitt ja iaf o lyssn apå lite musik http://www.youtube.com/watch?v=M1CHdouUUZE gillar den låten skarpt=) Det lixom spritter i kroppen då man hör den=)... Är riktigt sugen o gå ut, va ju som ett tag sen sist... Saknar mina kära vänner o lite skvaller=)...Men men, sist va de ju mitt eget fel att jag inte hängde med ut men... Nu va ju Simon sjuk så hade jag vare hemma från ÅRE hade ja ju iaf inte kunnat hänga med ut...Skulle aldrig kunna gå ut o roa mig om nån av barna va hemma o va krassliga..

Nä men usch ni va ja svamlar här=)... Nu ska jag stöka undan lite här o sen ska ja nog joina resten av familjen som ligger o sover=)

Natt natt på er!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards