Don´t follow the stream

Alla inlägg under augusti 2011

Av erika - 30 augusti 2011 22:01

Idag har Minna fått leka fotomodell så tänkte dela med mig lite bilder! Fattar inte varfr jag inte fotar mer för det är ju så kul! Skulle vilja ha en bättre kamera men fotar ju så sällan så det känns ju onödigt o lägga ut massa pengar på en dyr kamera... Men nog om det, här kommer bilderna!

            Så fina barn jag har! Även om ni bara fick se en av dom här men grabbarna är ju lika vackra! :D

Av erika - 24 augusti 2011 13:43

Ja jösses vad tiden går fort! Hinner ju inte med! Lillhjärtat vårat är 8 veckor snart i o 2 månader nästa vecka! Hon sover fortfarande en massa o nu har hon börjat le mot oss =) Man blir alldeles varm i hela kroppen när hon ler mot en! Ungefär som en sån där nykär känsla i kroppen! :D Underbart! Annars när hon vaken vill hon mest vara i famnen men igårkväll lyckades hon soman i sin vagn helt själv! Annars äter hon gärna sig till sömns, o det får man när man e så liten + att det är väldigt lättsamt för mamman o ligga o kika på tv medans hon ammar;) Dom växer ju o blir stor så fort så tänker försöka ta till vara på varensa minut av den här bebistiden! Kan ju mycket väl vra sista gången vi har en liten bebis här i huset!

Nu har iaf Hampe börjat på lekis o det går hur bra som helst! Det är så skönt o kul att han tycker om att vara där=) O simpan har börjat på dagis igen o det funkar oxå bra. Tror det kan vara nyttigt för han att inte bara leka med Hampe jämt. Hampe är ju typ den bästa han vet o hans stora idol ;) Gullungar! =)

Nä kanske jag ska ta o röjja lite innan lill-fia vaknar=) Hon tycker om att sova på dagarna o var vaken på kvällarna....Helt sanaslöst hur otroligt mycket man kan älska en liten människa som inte har funnits i ens liv så länge! O tänk att man blir lika förvånad över de varje gång man får barn;)

Av erika - 1 augusti 2011 14:38

Ja nu när Minna är ute ur magen så går tiden väldigt fort! Imorgon så är hon 1 månad! 4 veckor i lördas... Samtidigt som det är jättemysigt o se hur hon växer o utvecklas så vill man lixom tillbaka till stunden hon föddes ibland... Det finns ju inget större ögonblick i ens liv o nu har jag förmodligen upplevt det för sista gången så det känns lite vemodigt :/....

Idag är det även 3 veckor tills Hampes börjar på lekis, lr förskoleklass som det så fint heter...Känns oxå konstigt.. Grabben är snart 6 år! O när han börjar lekis är ju sommarn slut i princip... tråkigt men samtidigt brukar det var skönt o komma tillbaka till lite rutiner... Niklas jobbar ju bara iaf så det spelar inte så stor roll att sommarn är på väg mot sitt slut... Snart är iaf altanen ute helt klar o en ny bro på framsidan börjar byggs under veckan! =) Hehe det första vi skulle göra då vi flytta till huset var att bygga en ny trapp, det är nu 5 år sedan vi flytta hit o nu är det dags! ;) jajja, rom byggdes inte på en dag bruka man ju säga! Sugen på ett nytt kök är vi oxå men de e ju så satans dyrt...o ett till rum skulle vi oxå behöva :P... vi har växt ur huset helt enkelt, men flytta härifrån vill vi inte! trivs som fanken gör vi, allra helst Niklas o Simon tro ja;) Nä nu ska jag passa på o göra nåt innan lillan vakna, hon har inte sin bästa dag idag så kanske dumt o sitta här då hon sover? Bjussar på två bilder oxå, från två av mina absoluta bästa stunder i mitt liv! =)

  Här e Minna inte gammal! =) & jag kanske ser trött ut, o visst var jag det, men mest svullen av all vätska i kroppen. Man ser det främst runt ögonen o jag har som en kant på ögonlocket...   Pojkarna träffas sin lillasyster för första gången! Haha visst är jag väl vacker här!? Sådär ser håret ut när man varit sängenliggandes 2 dygn + att man gått igenom en förlossning. Fortfarande rejält svullen här....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards