Don´t follow the stream

Alla inlägg under september 2009

Av erika - 8 september 2009 21:58

Tjabba! dax o börja blogga igen tro ja.. bli den här bloggen iaf tro ja=) Vi får väl se;)...


Har hänt en hel del sen ja blogga sist...Mest bra grejjer tro ja=) Den enda tråkiga är väl att sommarn e slut=( Känns skittråkigt men har iaf haft en hääärlig sommar=) Mycke ha hänt i sommar iaf, stadsfest, midsommarfirande, träffat en gammal kompis ja inte sett på lääääänge,vare på bröllop, husvagnssemester, sol o bad, o införskaffande av en bil till mig!:p.. Haha sen hare ju hänt massa massa mer såklart.. Men höjdpunkterna var nog iaf när jag äntligen träffade Emma igen o husvagnsemestern..=)

Messade me Emma i början av sommarn o då bestämde vi att vi skulle ta en fika då hon va hemma i Kramfors. (för er som inte vet så va jag o Emma bästisar i måånga år). Iaf så var vi o fika en dag o bestämde oss då för o gå på pubafton på kramm dagen efter.. Sagt o gjort efter många om o men så gick vi till slut o glad e jag för de för vi hade riktigt skojj! Ja jag iaf o hoppas emma hade de med!=)... Nu hoppas ja att de inte ska gå föera år innan vi hörs igen! Vet inte varför det blev så???

Men ja sen vare ju våran lilla semester tripp da... Som vi kom iväg på även där efter många om o men;)... Men iaf så for vi först till eskilstuna o bodde på en superfin camping där! Det var inte bara vi som åkte utan även Therese o Marre o barna såklart. I eskilstuna iaf så var vi på djurparken där, osså var vi o bada, åt go mat o så... När vi lämnade den campingen begav vi oss till nukvarn? Undra om de hette så?? Iaf så där fanns det ett lådbilsland där barna fick köra runt på små vägar i motordrivna lådbilar. Såg helt sjukt ut då dom for runt där:P... Hampe tyckte det var jättekul tills han krockade o blev livrädd då "motorluckan" for upp... Så då var det färdigkört för han men de spelade ju ingen roll... Han gjorde ju iaf inte illa sig! Sen på kvällen då fortsatte vi mot kolmården o stanna på campingen där för o gå på djurparken dan efter. Blev mycke djurparker för oss:p. Hampe tyckte mest om hajarna men själv gillade jag delfinerna... =) Annars tyckte jag djurparken i eskilstuna var bättre om de inte hade vare för just delfinerna o hajarna da.. På kolmården blev de mest bara gå o gå o gå o gå...... Men det var verkligen fina djurparker båda två!Sen på kvällen då började våran resa hemåt, therese o marre fortsatte ner till skåne...Vi stannade i tönnebro o sov o fortsatte sen dagen efter... Blev lagomt mycke tid o bilen så...

Jo sen ha vi ju vare på bröllop i sommar oxå men orka verkligen inte skriva om de nu...Så om jag fortsätter blogga här så skriver ja om de sen...

Kan tyvär inte lägga in nå bilder då "min" dator inte funkar o inte törs man lägga in nå bilder på niklas dator inte:P...Hade!

Av erika - 8 september 2009 16:14

Hohooo igen..=) Tro ja komma tillbaka hit snart iaf;) Kopierar de andra inlägget hit senare, nu ska jag umgås me systeryster...=)

Av erika - 4 september 2009 13:49

Saknat mig?? ;)

Här hittar ni mig nu ------> www.erikaforsman.blogspot.com

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards