Don´t follow the stream

Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Rubrik saknas

Av erika - 3 april 2009 13:50

Helg igen nu=) Riktigt najjs...

Idag ha man väl inte gjort sådär jätte mycke kanske, MEN jag har iaf varit riktigt duktig idag! För jag var o träna fast jag inte hade nån lust o jag sprang 3km UTAN vila o de mina vänner (lr vilka ni nu är) känns jäkligt bra! Ni kanske inte tycker att det är så märkvärdigt men de tycker jag;-) E riktigt stolt över mig själv=)...Men kan ju säga att sista biten var en kamp mellan mig o mitt psyke;-).... Men jag tro att det kan bli svårt o träna månda-freda så ska satsa på att iaf träna 3 dagar i veckan...

Nog om de... Igår va ja o klippte mig o jag hatar verkligen o vara nyklippt, även fast hon inte behövde ta så mycke på längden så känns de konstigt.. O lugg klippta jag oxå...känns skumt men om nån vecka känns de säkert bra=).... E iaf glad att de inte var så nött:)....

Måste bara skriva om en liten grejj som hände häromdan... inget märkvärdigt men jag kunde iaf inte låta bli o störa mig på de...

Var på stan o handla osså mötte jag en gammal lärare, vill inte skriva vem de va men... Ja iaf så fråga människan "har du 2 barn redan?" (inget hej lr så..) "Jaa" sa jag lite glatt sådär (den här människan har alltså inte pratat med mig sen vi hade hon i 8:an tro ja de var...)

Då mumla hon typ bara ett "mm" o såg besvärad ut som att hon störde sig på de....O de här är inte den första som stör sig på att man e ung o har två ungar men det har väl för fan inte dom med o göra!?... Nää man ska plugga o resa o vara ute o ha roligt innan man skaffar barn... Jaa det tycker jag absolut att man ska, OM det är det man vill! Ingen annan ska väl välja åt mig hur jag ska göra???

Nä du ska skaffa barn då du är runt 30, har en fancy utbildning, hus, o vara gift innan du skaffar barn o helst ska du ha 2 lr 3 barn. Inte mindre o inte fler... O vill man inte ha barn e man ju riktigt skruvad...eller om du har 4 eller fler. Hoppas nu alla fattar hur ironiskt jag är!

Blir så jäkla less på att folk ska störa sig på hur andra äljer o leva sin liv... Lägg er inte i så jävla mycke! Iaf inte om personerna i fråga mår bra och är nöjda med sitt liv!

Sådärja...nu ha man fått avreagera sig lite;-)....

Tyvär mina kära vänner (nu riktat till mina riktiga vänner:-)..)... Så sviker jag er på påsk...Blir ingen utgång för mig=(... Vi drar till ÅRE istället... Jag är riktigt sugen o gå ut men vad gör man....Får satsa på stadsfesten lr nåt istället=) MEN jag hoppas vi kan ses snart iaf!

Nä ni ska jag jag ta o avrunda...Ikväll blir det middag på hornö o Måns Möller:-D.... Ska bli riktigt kul!
Trevlig helg!

 
 
Ingen bild

therese

3 april 2009 19:20

VAAAA?!! dålig stil erika.. vi hade faktiskt bestämt;) nämen tråkigt, men de tar vi som sagt igen till sommarn:)

 
Frida

Frida

3 april 2009 19:51

Känns riktigt tråkit att du inte ska me gumman=(...hoppas man får träffa dej snart ändå...sakna dej juh!

http://fridolin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika - 15 oktober 2012 09:05

Godmorgon allihopa :) måndag igen då! Känns som de inte är nå annat än måndag o fredag?? Själv är jag riktigt trött idag efter en fantastisk helg i Sundsvall med mamma o Malin o Yvonne! Oj så kul vi haft! Länge sedan jag skrattade så mycket!! Det ble...

Av erika - 9 oktober 2012 09:49

Ja blä, känner mig inte alls pigg idag, o inte igår heller. Ont i skalle o kroppen o känner mig allmänt risig. Minna är halvkrasslig oxå, igårkväll satt hon still o myste i soffan hela kvällen o sedan somna hon. Så det passar ju bra att vi e krasslig...

Av erika - 3 oktober 2012 12:02

Eftersom det finns dom som inte "tål" när man skriver kärleksförklaringar på fb så tänker jag börja det här inlägget med en kärleksförklaring istället ;) Ifag har jag nämligen en sån där riktig "saknar-min-Niklas-dag" ;). Har ni oxå sånna till era ka...

Av erika - 1 oktober 2012 15:26

Tänkte bju på ett middagatips idag:). Kanske den godaste "vardagsmaten" jag vet, fetaostbiffar! Sjukt gott, o supergott o värma dagen efter o koka makaroner (helst coop's) till. 800g färs 3dl grädde 1pkt fetaost Ägg om man vill Ströbröd Salt &...

Av erika - 27 september 2012 08:43

Lr kanske god förmidda? Våran lilla prinsessa vaknade nämligen före halv 6 idag, somnade om en liten stund, lr jag vet inte om hon somnade men det gjorde iaf jag! ;) men de va inte många minuter. Här hemma har vi iaf haft sjukstuga:( Simon fick mags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards