Don´t follow the stream

Alla inlägg den 24 november 2010

Av erika - 24 november 2010 14:14

Ja men så var det dags för nr 2 då, Min första kärlek! <3 Alltså jag har valt att skriva om Niklas såklart;) Självklart var jag kär flera gånger men inte alls på samma sätt, det var ju inte kärlek på samma sätt. Träffade alltså Niklas för 9 1/2 år sedan nu då han var 15 och jag var 16.. Dom första åren var väl inte dom mest seriösa åren i vårat förhållande men så är det väl knappast i den åldern heller? Nog var det nära o ta slut ett antal ggr.... Allra helst där runt 9-månaders tiden... Men som sagt, herregud vi var ju bara "barna".. Men vi höll ihop iaf o här står vi nu över 9 år senare med 2 barn, hus, hundar o katter=) O iaf jag njuter av (nästan) varje dag i livet med min stora kärlek o det liv vi lever tillsammans! Vi har gått igenom en hel del tillsammans o har en hel del jobbiga perioder bakom oss.. Sån´t som kan slita rejält på ett förhållande men jag tycker vi klarat de bra o bar fört oss närmare varandra. Han är väldigt fin o bra på nästan alla sätt min kärlek.. Lite tjurig kanske men ingen kan väl vara perfekt :P Han är väldigt väldigt snäll... Gör allt för att jag o barna ska ha det så bra som möjligt. Han ser hela tiden framåt o vill väldigt väldigt mycket! Och han vet att man får inget gratis utan vill man något så får man helt enkelt jobba sig dit. Som sagt han jobbar o sliter och han kan så väldigt mycket, om allt! det är en egenskap jag är väldigt avis på ;) Han är både tekniskt o praktiskt lagd... Och är det något han inte kan som han vill kunna så lär han sig det...Ingen me tummen mitt i handen där inte!;) Jag vet inte vad jag mer ska skriva om den här underbara människan?? Jo, han är ju en toppenpappa oxå såklart! Jag älskar han av hela mitt hjärta! <3


 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards