Don´t follow the stream

Alla inlägg under oktober 2008

Av erika - 6 oktober 2008 17:28

Tänkte jag skulle ta o prova på o blogga lite jag med, gillar ju o läsa andras bloggar så varör inte prova själv? Risken finns att det inte blir så mycket skrivet här men det visar sig väl!

Idag haman itne gjort så mycke, de vanliga typ.. skjutsat hampe på dagis, he, handla o sen hämta han igen. Dryygt att han bara får vara där 3 timmar/dag. Man hinner ingenting! Sen på em har jag inte gjort så mycket, ägnat lite mer än en timme till o surra me Madde i telefon, alltid trevligt och idag var det extra trevligt för hon hade så roliga nyheter o berätta!=).

Sen så har Hampe vare hos tandis idag, o det hade gått bra, Niklas som var där med han, så då slapp ju jag=) gillar inte sånt där alls ja...

O nu gör jag absolut ingenting! Hampe e på gympa me farmor, Simon sover och hunden sover=). Nä kanske man ska passa på o springa ut o låta vovven kissa medans simon sover o sen kanske stöka undan i köket. Hade tänkt o byta gardiner där oxå men jag ve tinte om jag har någon lust? vill ha lite mer ombonat i fönserna där nu när det börjar bli så mörkt o så... Så bort me panelerna o dit me omoderna längder med kappa! =)...

Nä dags o runda av nu va... vi märker väl om de skrivs nåt här igen=)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards