Don´t follow the stream

Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

jaha...

Av erika - 19 januari 2009 14:00

Så va en till helg slut da... Även den här helden ha vare kanon. I lördas va vi hem till mamma o pappa eftersom dom kommit hem från utlandet. "Lämnade tillbaka" djuren o hälsade på där.  Blev kvar till halv12 tro ja o de hade vi ju verkligen inte planerat men de va så skönt o va hemma o bara vara. Fick en skitsnygg klocka av mamma o pappa! Dom hade köpt en på flyget o inte på Lanzarote så det är ingen klocka som går sönder om en vecka;-).. En guess klocka är det.. såå snygg. Jag som letat efter klocka så länge. Fick en JLo parfym oxå... luktar såå fräscht o gott! va som en liten julafton=) barna fick ju såklart grejjer oxå o tom Niklas;-). Va en sväng till malin oxå o även där fick barna presenter=). Så snällt=)

Sen igår gjorde vi ingenting alls, niklas skulle fara en sväng på jobbet men blev som vanligt borta flera timmar, de e tur man e van så man reagera knappt:p. Hampe o jag gjorde fruktsallad o smaska i oss. Hampe va så duktig o dela både banan o äpple. Sen kom niklas hem me käk o efter de tog jag o lukas en prommis. Niklas for o träna o sen glodde vi lite på tv. Hampe somna i våran sän o niklas slockna på soffan. Vi halv ett när Niklas kom o la sig skulle han bära över Hampe till sin säng men han gnall så mycke så Niklas la ner han igen, o då spydde han, osså va magsjukan här:(... Spydde fler ggr under natten o tidigt imorse men sen när han vakna  runt halv 9 kanske var han piggare. O sen har han käkat lite blåbärssoppa o den har fått stanna i lillmagen tack o lov. Hoppas de håller i sig nu o jag ber till gudarna att Simon ska klara sig från magsjuka! Nu sover han, alldeles slut stackarn! Förstår inte varför det alltid ska börja på natten? och såklart i sängen....jaja inte mycke o göra...

Nä nu ska jag ta o tvätta lite medans kidsen sover...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erika - 15 oktober 2012 09:05

Godmorgon allihopa :) måndag igen då! Känns som de inte är nå annat än måndag o fredag?? Själv är jag riktigt trött idag efter en fantastisk helg i Sundsvall med mamma o Malin o Yvonne! Oj så kul vi haft! Länge sedan jag skrattade så mycket!! Det ble...

Av erika - 9 oktober 2012 09:49

Ja blä, känner mig inte alls pigg idag, o inte igår heller. Ont i skalle o kroppen o känner mig allmänt risig. Minna är halvkrasslig oxå, igårkväll satt hon still o myste i soffan hela kvällen o sedan somna hon. Så det passar ju bra att vi e krasslig...

Av erika - 3 oktober 2012 12:02

Eftersom det finns dom som inte "tål" när man skriver kärleksförklaringar på fb så tänker jag börja det här inlägget med en kärleksförklaring istället ;) Ifag har jag nämligen en sån där riktig "saknar-min-Niklas-dag" ;). Har ni oxå sånna till era ka...

Av erika - 1 oktober 2012 15:26

Tänkte bju på ett middagatips idag:). Kanske den godaste "vardagsmaten" jag vet, fetaostbiffar! Sjukt gott, o supergott o värma dagen efter o koka makaroner (helst coop's) till. 800g färs 3dl grädde 1pkt fetaost Ägg om man vill Ströbröd Salt &...

Av erika - 27 september 2012 08:43

Lr kanske god förmidda? Våran lilla prinsessa vaknade nämligen före halv 6 idag, somnade om en liten stund, lr jag vet inte om hon somnade men det gjorde iaf jag! ;) men de va inte många minuter. Här hemma har vi iaf haft sjukstuga:( Simon fick mags...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards