Don´t follow the stream

Alla inlägg under mars 2012

Av erika - 6 mars 2012 07:35

Sportlov... hade planerat att få sovmorgon typ hela veckan, hur jag nu kunde vara så dum?? Självklart är ungarna (alla 3) vaken låångt före tuppen. Ser iaf ut som att Minna eventuellt kan somna, med tanke på hur bökig hon varit inatt så kan jag förstå om hon är trött! Grabbarna har ätit frukost o nu spelar dom tv-spel. Själv sitter man kvar i sängen o funderar på vad vi ska hitta på idag. SKa börja med att plocka undan alla kläder jag strök igår, blev klar ganska sent så iddes inte bära undan allt igår. Skulle behöva städa sovrummet oxå men vi få se! Blire fint väder går vi nog ut istället...

Hoppas ni får en trevlig dag alla!

Av erika - 5 mars 2012 16:22

Fick för mig att jag skulle börja rensa bland barnens kläder o lägga ut en del till försäljning... Kan säga att jag ångrar mig nu! Har kläder över HELA vardagsrummet, + en hel jävla massa kläder som behöver strykas, & tvätt i maskin som ska hängas & en massa som ska tvättas :/ Såå tråkigt! Önska vi hade mer plats för förvaring i det här huset! Blää bäst man fortsätter då :(

Av erika - 5 mars 2012 08:12

Tjaa De va ett tag sen sist o en hel del har såklart hänt! Va  tvungen att kika tillbkaka för att se hur länge sedan det verkligen var sen jag skrev o jag hade visst inte skrivit sedan september :-O...

Vårat minsta lilla hjärta har hunnit bli hela 8 månader! Fortfarande världens snällaste o gladaste unge! Hon är sanslöst snäll, hon bara finns o är glad o skrattar o myser hela tiden :D. Börjat bebysimma har vi oxå gjort, o såklart så älskar Minna även de ;) Hon är som en liten fisk o är såå duktig! Har börjat lära sig dyka nu utan att man behöver blåsa på henne, hon håller andan själv!=)

Våra andra två hjärtan är det oxå fullt upp med! Våra lugna Hampe har blivit som en tonåring i miniformat ;) Sur o glad om vartannat, svarar emot o har sig.... Inte lätt att vara 6 år! Gått på slalomskola har han hunnit gjort o han var så duktig så =)

O sen så har vi ju då Simon.... Jag vet inte om det finns ord som kan beskriva den pojken faktiskt....;) Den grabben kan verkligen testa ens nerver...Men han är go oxå, såklart! I helgen har han fått åka skoter vilket var väldans uppskattat! Först en ganska lång tur med Niklas på lördan o igår så var vi allihopa uppe i stugan med mamma o pappa o även Robban. Niklas o Robban åkte skoter upp o sen fick grabbarna åka däruppe =) När vi kom hem sa Simon att han tyckte morfarn kunde sälja sin skoter (skotern som Niklas hade) till oss, så kunde morfar köpa en ny. För vi måste ju ha en ;) Men vi har haft en del skotrar tidigare o alltid är det nåt som klatrar på dom så jag e inte så sugen på att ha nån..

Nä men... kanske man ska ta o kliva upp nu ;) Barna har sportlov den här veckan så det blev lite sovmorgon idag. Men har massa tråkgöra som ska göras idag så det är väl dags o sätta fart snart...snart.... Ska försöka att inte vänta såå länge till nästa bloggning :p

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards