Don´t follow the stream

Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av erika - 10 oktober 2009 21:41

TRÖTTAST! E så jäkla trött nu, fattar inte varför jag inte bara går o lägger mig??? Vet ju att en viss liten herre vaknar tidigt imorn... Iofs så var han vaken länge ikväll men det brukar tyvär inte spela ngn roll. Han brukar iaf slå upp sina vackra blå vid halv 7-7...

Idag har vi varit på marknad i sollefteå...niklas handlade en del faktiskt, ost, bröd, handskar o tofflor.. o ett par skor till mig, jag brukar inte köpa skor på marknader direkt men nu behövde jag verkligen nya känger då dom jag har nu har gått sönder o det är hål i dom tom..Men så har dom hängt med i 4 år oxå! O jag har använt mycke...Man kan ju inte dirket gå i gympadojjor lr "finskor" då man ska ut me lukas i skogen lr på vintern när man ut o leka me barna.. Så då fick ja dom här av Niklas snälll som han é. Nu var det ju ingen större summa han behövde lägga ut då skorna kosta 100:-! Fattar inte hur ett par skor kan vara så billiga? Jag mena det spelar ju ingen roll om dom inte håller så länge da...Men dom kändes helt ok i kvalitén.

Sen ikväll kom Therese o Marre en sväng, dom va me på marknaden oxå men sen for dom hem till Tomas en sväng därimellan.. Så vi åt lite paj, hallon o björnbär som jag gjorde medans Niklas stekte köttet. Han e riktigt bra på o laga mat min älskling:-)...

Nä nu ska jahg snart ta o sova...få se vad morgondagen har att erbjuda... vi har inget alls inplanerat än så länge...


Dagens fynd: Hundrakronors dojjorna helt klart!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards