Don´t follow the stream

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av erika - 18 oktober 2009 11:02

Ja så va helgen snart slut igen da...tråkigt tråkigt...Ha inte gjort så mycke i helgen. Igår va Niklas i h-sand hela dan, jag o grabbarna åkte upp till mamma o pappa i stugan. Vi var ute ganska länge o sen gick vi in o fika o så där. Så ringde Niklas o sa att han kommit hem så då åkte vi hem..Lr som vanligt så stannade Hampe. Morfar hade ju lovat att han sklle få bada i utebadet så inte ville jag vara elaka mamman som sa att han inte fick;). Så Simon o jag åkte hem till en sovande Niklas;)... Sen for vi o käka på jakten o va lagomt uttråkade resten av kvällen men klockan var ganska mycke så de va lixom ingen mening o hitta på nåt.. SÅ vi i satt i soffan o nörda me varsin dator i knä igen;)...

Idag då, som vanligt va Simpan uppe tidigt så de var bara o kliva upp, Niklas sov ju som en stock så lotten föll på mig....igen...

Men har iaf fått massa gjort nu på morron så det känns skönt! Ha kört en maskin o ska snart gå o hänga den tvätten, sen ha ja baka frallor o plocka o damsuga..Fattar inte att man inte kan vara så här effektiv varje dag! Skulle ju vara så skönt! O förmodligen riktigt jävla tråkigt oxå;)....

Ja nu ha iaf simon somna o Niklas är o byter däck på bilen så jag ska passa på o ta en dusch tänkte jag!

Slänger in ett klipp på allas vår favorit Rabih! Han va så bra i fredas! Här är ett annat klipp jag gillar...

 



Visst e han väl bra? :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards