Don´t follow the stream

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av erika - 11 oktober 2009 13:41

Ja fasen va seg man e idag då...Har inte gjort nånting. Lr har faktiskt veke lite kläder o slage på en tvättmaskin me de räknas inte;). Skulle behöva plocka o damsuga o torka här, men de sitter lixom i tjära..Men jag hinner nog, ingen lär ju göra de åt en iaf;)..

Simon va iaf uppe låååångt före tuppen imorse så man e lagomt trött idag oxå..Före halv 6 vaknade han men somnade tack o lov om efter ett tag men sov inte alls speciellt länge.. Börjar bli riktigt less på dom här tidiga mornarna, man blir ju så satans trött! skulle behöva sova en timme nu ja;)... Simon verka oxå trött för han sitter m ekudden i knä;).. Hampe han ha somna i våran säng o Niklas ha fare iväg o hämta nån grejj på jobbet. Kanske e lika bra man plockar upp o grejjar här nu så kan man gå ut en sväng sen då Hampe ha vakna så vi få lite frisk luft! Fast vi var ute bra länge igår så det är ju ingen katastrof om vi inte går ut.

Nä men jävlar vilket svammel;) Bäst jag går o plockar upp nu!=)

Av erika - 11 oktober 2009 06:24

Så jäkla kul!!!



Fasen va jag skratta!

Nu ska jag ta o sova en stund till, Simon bestämde sig för o vakna för en timme sen men verka ha somna om nu så då ska jag ta o sova lite oxå. Men jag tro fan de e lika bra o sova på soffan, e fullt i sängen. Alla mina grabbar ligger där o breder ut sig;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards