Don´t follow the stream

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av erika - 3 februari 2009 09:39

Ush fyyy va kallt det är idag! Imorse när ja skulle ut o starta bilen så ville den inte alls va me, Niklas hade inte satt i motorvärmaren osså e de ju en diesel o dom e ju lite tjruig när de gäller kyla så det var bara o gå in igen, så fick hampe vara hemma idag för Niklas hade inte tid o skjutsa han heller.

O nu sover simon sin lilla förmiddaslur o hampe ser på pippi.. SÅ jag ska väl ta o passa på o ta reda på lite tvätt tänkte jag, e Simon vaken så ska han bara vara med inne i tvättstugan o de underlättar ju inte kan jag säga;-)...

Sen måste ja in på stan om bilen vill starta för hundmaten är ju såklart slut...Ha satt i motorvärmarn så om en par timmar så borde den ju starta men man vet aldrig.

Nä tvättstugan var de....

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards