Don´t follow the stream

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av erika - 26 februari 2009 22:03

Ja idag fick man veta att syrran me största sannolikhet har en liten tjej i magen=) Skojj skojj då det är väldans lite flickor i våran familj=) Men de gör såklart ingen heller om de skulle visa sig att det är en pojke, men lite variation skadar ju aldrig;-)

Nu ikväll har jag varit till sundsvall, simon behövde en ny bikstol o ikväll var den nersatt 1300:- så då slog jag till... Men hade aldrig aldrig farit dit om jag vetat innan vilket humör simon skulle vara på, dvs ARG! skrek i bilen halva vägen hem o en bit när vi for ner oxå, skönt iaf att Robin o Rebecka åkte med, e ju så jäkla tråkigt o åka själv...

Hampe fick vara hemma hos mormor o Niklas jobba ju typ alltid på torsdakvällar...

Nä ni, sängen nu kanske, natti natti!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards