Don´t follow the stream

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av erika - 6 februari 2009 13:34

Så var det fredag igen da=)... Inte helt fel me helg. Ha vare o ränt runt lite me syrran idag. Var även in på gudmundråskolan en sväng för o lämna börsen till robban. O där var allt sig likt, luktade tom likadant! O mitt namn  stog kvar på väggen=)...

Nu snart ska hampe följa me farmor o peter till sundsvall till adrian som fyller år idag, vi åker ner imorn så de bli mycke bilåkning för hampe, men de har han inget emot, han får ju leka med Adrian=).

Ja riktigt längtar till imorn för jag ska på IKEA o shoppa upp ett presentkort=) Få se om man går in på birsta nåt, ska inte ha nåt så går ja in hittar ja väl bara en massa.. som alltid då man inte ska ha nåt. Så jag skippar nog det...

Ikväll ska jag o Simon hem till Madde o även Frida ska dit så det ska bli riktigt skojj=) Ha inte träffa Frida på jättelänge=(... Men så fort hon skaffat sig en lgh i övik så ska jag banne mig åka o hälsa på!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards