Don´t follow the stream

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av erika - 3 oktober 2012 12:02

Eftersom det finns dom som inte "tål" när man skriver kärleksförklaringar på fb så tänker jag börja det här inlägget med en kärleksförklaring istället ;) Ifag har jag nämligen en sån där riktig "saknar-min-Niklas-dag" ;). Har ni oxå sånna till era karlar/tjejer? :). Han finns i mina tankar heela tiden! Är inne i en sån där period nu när jag får fjärilar i magen när jag tittar på han, han är ju så grymt snygg/vacker/sexig, you name it! Haha undra hur pinsam han skulle tycka jag var om han läste det här?? ;) Han e en av dom som inte är så impad av offentliga kärleksförklaringar :p.
Annars då? Får inte mycket gjort idag jag inte... Blir så hattigt närande ska åka o lämna/hämta barn hela tiden så det blir Inge att man tar för sig att göra nånting :/. Jaga Minna när hon är vaken ;) Annars ha jag googla runt om lite info en grejj på nätet jag såå gärna skulle vilja göra! Har velat det så länge o hoppas det blir av nån gång i framtiden! Hoppas kan man ju lixom alltid göra :) SKULLE det bli av ngn gång så är det ju ingen nackdel o ha bra info innan :) Ni som känner mig vet säkert vad det handlar om, iaf Systeryster vet om jag känner henne rätt ;)

Ni får en bild på mig o lillhjärtat idag, jag e ju inte direkt vacker men ungen är! Lillbusan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards