Don´t follow the stream

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av erika - 9 oktober 2012 09:49

Ja blä, känner mig inte alls pigg idag, o inte igår heller. Ont i skalle o kroppen o känner mig allmänt risig. Minna är halvkrasslig oxå, igårkväll satt hon still o myste i soffan hela kvällen o sedan somna hon. Så det passar ju bra att vi e krassliga samtidigt;) Till helgen måste jag däremot vara pigg! För då åker jag, mamma, Malin o Yvonne till Sundsvall för att shoppa på dagen, sedan gå ut o käka på kvällen o till sist övernattning på hotell strand :) ska bli så kul o har sett fram emot det länge! Man behöver saker som man ser fram emot så här under hösten när varje dag bara bli mörkare o mörkare.... Har även prel.bokat in en öviksresa om några veckor med Therese o meyia för att hälsa på Frida så det ska oxå bli skojj! :) så glad o tacksam över att Systeryster ställer upp o passar grabbarna! :). För dom vill jag inte ta med ;)
Nä nu ska jag fortsätta göra ingenting så man orkar göra ngt vettigt senare!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards