Don´t follow the stream

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av erika - 15 oktober 2012 09:05

Godmorgon allihopa :) måndag igen då! Känns som de inte är nå annat än måndag o fredag?? Själv är jag riktigt trött idag efter en fantastisk helg i Sundsvall med mamma o Malin o Yvonne! Oj så kul vi haft! Länge sedan jag skrattade så mycket!! Det blev shopping halva lördan, sen hem till hotellet för lite fika o vila, sedan på kvällen gick vi ut o käka suuupergod middag! Avslutades med några drinkar på hotellet o sedan var tanken att vi skulle spela lite kort men det var nån som var för "trött" så det blev inte mycket till kortspel ;)). Igår svängande vi in på birsta en snabbis o då blev de lite mer shopping;) men bara till Minna:) hon fick en skaloverall o fleecekläder inför dagisstarten nästa vecka! Stora tjejen våran....
Nu ska jag ta o kamma håret o åka in på stan för att köpa en mössa åt minna, hittade ingen i hela birsta som va nåt...:/ bara att hoppas på att terra-cotta jag ngt som duger ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards