Don´t follow the stream

Alla inlägg under oktober 2009

Av erika - 8 oktober 2009 22:28

Åhh va trött ja e nu, men de känns så jävla långt till sängen...Så jag sitter här istället o fördriver lite tid=) Har ganska nyss sett en johan falk film..Den va sådär men de kan bero på att ja inte va speciellt koncentrerad, hade datorn i knä samtidigt.=)... Men lika bra som dom andra var den absolut inte! Nä fan nu trilla ögona snart igen, men ja lovar att när ja väl ha borsta tänderna o lagt mig i sängen så komma jag säkert inte o kunna sova! Sånt slår ju aldrig fel...

Nä bäst man lägger ner nu innan man svamla nå mer;)

Av erika - 8 oktober 2009 18:13

Tänkte skriva ett snabbt inlägg så här på kvällskvisten...Har precis städat lite i tvättstugan o vikit en massa tvätt som jag faktiskt hade tumlat! Annars tumlar jag aldrig, bara handdukar, sängkläder o underkläder. Men eftersom jag inte har så mycke plats o hänga kommer man lätt efter med tvätten så därför tänkte jag tumla ikapp mig liteFlört... O jämarns så smidigt det var, finns risk att jag kommer o tumla mer.. iaf barnas kläder, e ju mest deras kläder som tvättas iaf! Nä nu tänkte jag ta o damsuga lite i tvättstugan medans Hampe sitter o ser bollibompa..sen ska jag väl damsuga resten av slottet oxå o plocka undan här, är ensam i kväll så då måste man fördriva tiden..Glad Men jag fattar inte varför jag har dubbelt så mycke med energi på em o kvällen än på dan? FÅr absolut inget gjort på dagarna men på kvällarna då bli de fart på en? Knepigt de där... Nä nu väntar snabeldraken..

Av erika - 8 oktober 2009 14:05

Av erika - 8 oktober 2009 13:25

 Har visst inte kommit igång me bloggningen som jag hade tänkt... Det slår lixom aldrig fel, så fort jag sätter mig här så blir det tomt i skallen;)..Men som jag skrev i förra inlägget så sitter jag vid min dator nu! Så Najs! Niklas sa att han inte sett mig så glad på läääänge som jag blev då;)...haha!

Nu kan man grejja me bilder o sånt igen=) Har redan skickat efter en förstoring som jag ska ge bort...=)

Ha hänt sen sist da..

Igår va ja ute me Lukas osså gick ja efter vägen men tyckte de va så tråkigt så vi gick in i skogen istället. Bestämde mig för o gå en ny väg så vi valde en annan stig.. kan säga att ett tag hade jag inte minsta lilla aning om var vi var;) (hoppas inte mamma läser det här). Men som tur var/är så är skogen så liten så det är bara o fälja en stig så kommer man ut till slut;) Vi kom till slut på rätt stig så då var det bara o fortsätta=)

Grabbarna fotade sig på dagis igår så jag hoppas bilderna blev bra, men blir dom inte de så måste de ha vare en usel fotograf som misslyckas me mina snyggingar=)..haha..

Jo jag tänkte att om jag nu kommer igång me bloggen (hrmm) så tänkte jag börja med en "dagens"..Det kan vara precis vad som helst, allt från dagens maträtt till dagens fräckis..=)...Idag blir det dagens kommentar;) O det är hampe som står för den..=)

Nu ska jag ta o klä på mig innan grabbarna vaknar, Simon hade gått till "nyckelpigeskogen" idag på dagis så han var riktigt trött! Hampe somna på soffan en stund han me...Sen tro jag att vi ska gå ut, men bara tror...har massa annat jag skulle behöva göra o grabbarna ha ju vare ute en massa idag så det är ju inget måste direkt..Men det är ju fint väder så man kanske borde passa på...jaja vi får se=)

Här kommer den! Kan bara säga så här att livet osm småbarns mamma e väldigt glamoröst;)


Dagens kommentar: "Nu blev vattnet brunt, för jag är ganska dålig i magen"

 


 

Av erika - 6 oktober 2009 20:35

Sitter vid min dator igen!! Som jag väntat på den här dagen!;-)... Nu ska batterierna till kameran laddas o jag ska börj afota igen o lägga ut lite bilder!

Nu blire tv resten av kvällen o bättre uppdatering imorn!

Av erika - 5 oktober 2009 09:23

Jahaja, va de jag som skulle börja blogga igen lr hur var de nu?Flört... Ha ju inte gått så bra om man säger så... Men de kanske ni har märkt...Men ett inlägg i månaden blir ju bra, känns osm en seriös blogg de..

Ibland känns de som jag har massor o skriva om men så fort jag sitter här blir det tomt...Jaja gör väl ett nytt försök Glad Kommer dock o bli en sån där tråkig blogg utan bilder, iaf tills Niklas har fixat min dator..

Händer lixom inte så ,ycke för mig just nu, skjtsar o hämtar barna på dagis, promenerar me Lukas, springer då motivationen finns, tvättar o städar...Intressant va? Flört Skulle såå gärna vilja ha ett jobb nu! Vill känna att jag verkligen gör nånting! Men dom växer ju inte på träd o jag e ju lite mesig så gå runt o lixom fråga på olika ställen e inte min grejj, tycker de e skitjobbigt...Men har iaf några jobb jag ska söka nu så får vi väl se hur det går. Annars e de väl plugg som gäller men då ska man ju verkligen veta vad man vill plugga till oxå, e ju inte direkt gratis o plugga...Det tåls o tänkas på, helst vill ja ju som sagt ha ett jobb!

 

Helgen har iaf varit helt kanon! Alldeles för kort men det är den ju alltid... Fredagkväll var lite tråkig då Hampe var i sundsvall me farmor hos kusinerna o sov där till lörda... Vid 4 på lördan kom han hem så då bestämde vi oss för o åka på hornö o käka! Så jäkla go mat där! Pannkaka o glass till barna o fläskfile me dragonsås o potatisskruvar till mig o Niklas...Mmm!

Igår for vi på paradisbadet o jäklar va kul barna hade! Hampe som alltid varit en fegis åkte nästan allt! Alla utom den där korta som går rätt ner, man åker ju lixom ner under vattnet på den. Men annars åkte han allt o ville att det skulle gå fortare!Skrattande Simon den lilla fisken badade i barnpoolen där det var vaaarmt o skönt! Vet inte hur många ggr han for under vattnet men det brydde han sig inte om, upp igen bara! Jättefint var det för dom små barna! Sen avslutade vi med o käka på sibylla, inte det nyttigaste kanske men jag tycker det hör till när man har varit o badat så där! Skulle egentligen käka på MAX men precis då vi kom så kom det en buss me nå hockeylag lr nåt så kön va huur lång som helst så vi skippade de.

 

Nä nu sa jag ta o gå ut me Lukas innan man ska hämta barna igen kl.11 Kan säga att man hinner inte mycke på dom här 3 timmarna..

 

Svar till Linda: Men tack så mycke! Jaa den är så finGlad Riktigt stolt över gubben sol har "designat" den... Själv har ja bara valt modell o färg, synd bara att det var så dåligt väder för nu såg ju bilen svart ut men den är egentligen lila.

 

O till Emma om du läser det här så blir det den här bloggen du får följaFlört O sen tycker ja du tar o skaffar facebook...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards