Don´t follow the stream

Alla inlägg den 6 mars 2009

Av erika - 6 mars 2009 10:58

Jo jag tänkte jag skulle berätta sanningen om varför vi ska till åre just nästa helg.... Jag måste nog åka upp redan på tisdag nån gång... Det är ju nämligen så att det är värlsdscup final där då o ja... Ni fattar kanske att det är där jag kommer in i bilden? ;)....

Så nu får Anja o dom andra tjejerna passa sig o verkligen skärpa till sig om dom ska ha nån chans...=)

Haha nä men ja visste inte att det var då men nu vet ja o de lär ju va en hel del människor i byn då... Är ju inget superstort ställe direkt, men backar finns det ju så det räcker så där lär man ju inte behöva trängas:p.. Speciellt inte jag då som har backen för mig sälv då jag gör mina åk;)

Nä kanske man ska ta o städa lite nu... Så man har det fint inför den kommande helgen:-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards