Don´t follow the stream

Alla inlägg den 13 mars 2009

=(

Av erika - 13 mars 2009 21:42

Nu ska jag sluta titta på väderprognoserna för imorn o nu ser de mörkt ut igen=(...Men hoppas hoppas de bli sol..

vi är iaf på plats nu o har fått lägesrapport hemifrån att mina älskade unger sover nu o är såå snälla som vanligt=) Helt klart bäst mina gullungar=)

Nä nu ska jag krypa ner, kanske uppdatera nå imorn, eftersom ja tjatat så om vädret så måste ni ju få veta vad de blev för väder oxå, ni längtar va?;-)

Av erika - 13 mars 2009 09:00

Fortfarande fint väder i åre o solchanserna för imorn ser riktigt bra ut!!! Ska bli riktigt najs o komma iväg men har riktigt ont i magen oxå, e så jobbigt o va ifrån barna men dom har de ju kanon hos farmor, o bara man kommer iväg så går det ju bra men har aldrig varit ofrån dom så här många dagar förrut... hela 3 dagar:-P

Nä duscha nu o sen fixa de sista...


Ja Jennie jag ska försöka göra mitt bästa;-)  E lite nervös för de, för det är väl 3 år sen jag stog på ett par skidor sist:-P.. Blev trött igår bara av o prova pjäxorna!:-O.. Haha!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards