Don´t follow the stream

Alla inlägg den 27 mars 2009

Av erika - 27 mars 2009 07:00

Ush vilken tidig morgon de blev idag, båda grabbarna tyckte att det va dags o kliva upp klockan 6 idag. Jag som hade planera o sova eftersom Hampe ska va hemma idag, men de blev inget av...

Vi mår iaf bättre idag, Hampe ha inte kräkts nå mer i Simon börja bli bättre i magen o jag mår oxå bättre. Kanske t.o.m blir träning idag? Få se hur de blir... Ha lite annat som ska göras oxå, ska städa o sen ha ja några grejjer som ja skulle behöva fixa inne på stan men jag vet inte om jag vill ha med mig båda barna då så jag får se om jag tar de imorn istället...

Igår fick Niklas sälja skotern oxå så det var ju skönt, lr ja de spelar ju inte direkt mig nån roll men eftersom han ville bli av med den så va de ju bra=)

Helg imorn... vette fanken va vi ska hitta på, ha ingenting inplanerat.. Niklas mamma fyller år på söndag så då ska vi väl dit men annars vet ja inte va de blir...Skulle va skojj me en sväng till sundsvall men de va ju den 25:e nu i veckan så de känns som att de inte e nån bra idé..

Nä kanske man ska försöka få Simon o sova nu så kan man ta tag i städningen sen så har man det tråkigaste gjort!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards