Don´t follow the stream

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av erika - 26 mars 2009 16:40

De här me o bestämma tatuering verka bli svårare än ja trodde.. Ha kika runt lite nu o då blev de ju inte lättare direkt! Jaja vi få se hur de blir....

Blev ingen träning idag, hampe kräktes då han kom hem från dagis men är hur pigg som helst o jag har fortfarande ont i magen, vette fanken va de kan vara?...

Nä kanske ska fixa nån midda nu, Niklas ha ju jobb-kväll så vi behöver ju inte vänta på han...

Av erika - 26 mars 2009 09:31

Ja jag tror jag har bestämt mig för att det blir en tatuering=)... Vet hur jag vill att den ska se ut på ett ungefär så jag tror jag ska gå in till Andreas nån da o förklara så får han rita upp den...Jag tror det är bra att man inte har bestämt 100% hur den ska se ut för det kan ju vara svårt o få den exakt så.. Platsen är dock bestämd till 95% :p..Ska bli så kul=) Ha ju vela haft den här tatueringen i några år nu... Få se om man komma ihåg hur ont de gjorde, o den här tatueringen är ju något större än den andra jag har så... Men de ska nog gå bra=)...

Hade faktsikt tänkt gå in redan idag men har så ont i magen o mår illa så de få bli en annan dag.. Hoppas de blir bättre så jag kan träna sen iaf, ha ju kommit igång så bra o tycker det är så roligt så jag vill inte missa de=(.. Men man kan ju inte springa heller om man inte mår bra...

Sen måste ja städa idag oxå, har hundhår överallt o då damsuga ja ändå häromdan..suck... Ska ta o duscha Lukas nån da så kan de bli lite bättre.. Man kan ju alltid hoppas iaf..

Nä kanske man ska prova o äta nåt o se om de blir bättre eller sämre i magen...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards