Don´t follow the stream

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av erika - 11 januari 2010 11:52

Det gick betydligt lättare o springa än vad jag trodde! Men bara för det komma de väl va skitjobbigt nästa gång men nu e de ju iaf lättare o motivera sig o fortsätta=) Tro iaf ja skiter i nån body pump... Får ju säkert träna uppe hos mamma o pappa på firman, så då blire ju att man träna på dagen så har man kvällarna fri o dessutom e de ju helt gratis. Aja ska fundera nu på em hur ja ska göra.

Nu ha man precis lagt Simon som höll på somna när han satt o åt=). Han var så lessen då jag hämta han på dagis, trött o hungrig. O dessutom hade de börja 2 nya barn på dagis o de tyckte han inte va så kul;) Han kan va lite blyg i början så där..

Nä nu ska jag ta en apelsin o sen väntar en strykningshög på mig! Tråkigt men lika bra o göra bort de nu medans Simpan sover!

Av erika - 11 januari 2010 09:15

O fy va svårt de va o få upp Hampe imorse! Tog säkert 20 minuter innan han var riktigt vaken. Sur o tvär var han oxå men de vände då han insåg att han inte skulle få sova nå mer;) Blev ju sent för båda grabbarna igår kväll oxå, men ikväll ska dom i säng i tid! Nu ska vi försöka få in lite rutiner igen!

Ska ev hänga me syrran o prova på bodypump ikväll, få se hur ja gör. Nu snart ska jag iväg till löpbandet o springa en halvtimme, lr åtminstone så länge ja orkar men ska iaf hålla mig på bandet 30 min. Vet inte om ja ska åka hem till mamma o pappa lr om ja ska låna bandet uppe på deras jobb. E ju lite bättre luft o så på jobbet än o träna nere i mamma o pappas källare=). Men men ja få se hur ja gör=). Ska försöka börja träna lite nu iaf, minst 3ggr/vecka. Helst 5 men minst 3=). Ska inte pressa mig själv så att man lägger av efter 2 veckor...

Men nu e de dags o sticka om man ska hinna innan de e dags o hämta grabbarna!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards