Don´t follow the stream

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av erika - 12 januari 2010 08:52

Morrn morrn! Hur står de till i stugorna?

En annan borde ju vara på väg o träna nu men ja vakna me skallebank o lite lätt illamående så jag tror jag hoppar det idag, kanske kör månda-onsda-freda? Aja få se hur de blir. Fattar inte varför jag ska må illa hela tiden? Ha mått illa väldigt mycke nu efer jul o helst på mornarna, o Nej jag är INTE gravid=). Tack o lov=).. Inga fler kids här nu inte. Vi har nog me dom två vi har, e ju kul nu när Simon börja bli större o man kan hitta på saker som båda barna har roligt av. Ibland ser man fram emot när Simpan e i Hampes ålder o hela familjen kan åka slalom tillsammans o sånt. Men samtidigt så ser ja inte fram emot de för när Simon är 4, ja då är ju Hampe 7! O såå stor vill ja inte att han ska bli än på ett tag!:P

Hmm vilket jädra svammel, tro ja ska lägga huvvepå kudden ett tag o se om huvudvärken släpper o ladda för städning på eftermiddan! var ju väldigt effektiv igår o fick mycke gjort så tänkte försöka o vara det idag oxå!=)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards