Don´t follow the stream

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av erika - 17 januari 2010 11:16

Gomorron! Lr förmidda kanske men jag känner mig trött så morron får de bli=)

Verka iaf vara härligt väder ute så man borde kanske gå ut idag?? Har egentligen ingen lust alls med det faktiskt, men vi får se kanske går vi ut efter att Simon har sovit. Ingen mening o gå ut innan för då blir det bara en massa grin. Typiskt nog så har man ju Simons overall på dagis oxå, men han kanske kan ha den andra.. Jajja vi får se!  Jag e sugen o åka typ till drakborgen lr paradisbadet men Niklas är o jobbar så det blir inget av de idag...

Nä kanske man ska försöka få Simon o sova en stund nu så man kan hoppa in i duschen sen o få nånting gjort idag!

Av erika - 17 januari 2010 00:01

..tänkte jag dettainlägg skulle handla om. O då menar jag inte bröst utan alltså nappar, tuttar. Vet att vissa direkt tänker på bröst då man säger tuttar/tutte men här hemma är en tutte alltså samma som en napp, inget annat. Bröst är bröst helt enkelt!=) Tycker det låter fånigt o säga tutte till bröst faktiskt? Jajja nu var det ju inte bröst det skulle handla om utan tuttar! ;)

Och det fenomen att dom alltid lyckas försvinna helt spårlöst!? Vet inte huuuur många ggr man har letat dessa jävla tuttar! O sen nästa dag då hittar men 70 11 stycken... Häromdan tex, hitta ingen.. Nu har han en i mun o det ligger tre stycken på byrån i hallen... Varför? Förmodligen beror det väl kanske på att Simon "spottar" ut dom lite var som helst o sen bara tar en ny. (ungefär som med kuddarna;).) Men jag e säker på att detta fenomen inte bara förekommer här hemma hos oss??


Nä slut på nattsuddet, nu ska jag krypa ner i en nybäddad säng i ett nystädat sovrum!:D

God natt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards