Don´t follow the stream

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av erika - 19 januari 2010 15:32

Har ju varit väldands dålig på o lägga upp bilder här, o en blogg utan bilder e ju faktiskt ganska tråkig så därför kommer här massa bilder som visar hur kul vi hade i pulkbacken idag!:D

               


Gillar verkligen den andra bilden, den på Hampus o Rasmus. Blev väldans lite bilder på My tyvär men hon åkte inte så mycke. Bara en bild på Simon då han satt i vagnen, så den skippar jag.  

Av erika - 19 januari 2010 10:11

Sitt här i soffan med en liten snorunge Simon=) Förkyld lillgrabben så han har varit hemma igår o idag, men imorn blire dagis, tycker han e så pass pigg. Blir han sämre så är det väl inte värre än att dom får ringa så får jag hämta hem han. O hampe han ville inte gå på dagis då inte simon skulle dit. SÅ då blev det en härlig sovmorgon för oss idag;) Drygt bara att jag missa o träna men kanske kan smita ikväll, om inte Niklas ska jobba. Hampe kan man ju ha med sig men det är lite svårare med Simon.

Idag ska jag iaf ringa o beställa klipptid, e verkligen på tiden! Skulle behövt klippa mig för flera månader sen! Men till skillnad från många andra så tycker jag INTE om o gå till frissan...Bara om jag ska färga håret men det ska ja inte.. För jag vill göra det lite ljusare o det tro ja inte mitt hår skulle må så bra av just nu. Fast jag ha ju aldrig brytt mig förrut:p..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards