Don´t follow the stream

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av erika - 14 maj 2011 21:23

Tjaaaa... f*n va ja e bra på de här me o blogga ;) Beror på att jag är så jäkla lat + att sidan varit så seg men nu verkar den funka bra! =) Kan tänka ibland att jag ska blogga omvissa saker men sedan när jag väl sitter här vid datorn så orkar jag inte sitta o skriva ;)

Men allt e annars riktigt bra, har varit fruktansvärt trött nu i 3 dagar och har även fått underbart härlig foglossning men det är inte mycket att göra åt det inte! Får vara glad över att man inte haft foglossning i tidigare graviditeter för skönt är det inte! Härom morgonen höll jag knappt på o ta mig från sovrummet o in på toan =( Men så hade jag sprungit dagen innan med Hampe för o hjälp han cykla o halkade då till = AJ! Gruvar mig för nästa helg då vi ska till stockholm i 3 dagar... brukar ju bli att man går en heeel del där! Men det är bara o bita ihop! Ska bli "spännande" o se hur bra man kan gå dag 2 o 3....

Sen har det varit en halvjobbig tid nu några veckor (känns som en evighet) då Niklas har jobbat som en galning! Han har flyttat sin verkstad till nya lokaler och hans längsta arbetspass blev väl 26 timmar :/.... helt galet...Men nu e flytten klar iaf, men det ör ju såklart en massa kvar o göra. Har en hel del som skulle behöva göras här hemma oxå innan liten anländer till oss men inte vill jag "tjata" på Niklas om det nu när han har jobbat så mycket... (det mesta som behöver göras e lixom "hans" göra:/..) Men måste erkänna att jag e liiite nervös att vissa viktiga saker inte kommer att vara gjorde då liten kommer, skulle ju vara så himla skönt o ha det gjort då! Både för mig och Niklas...

Ush o fy va gnällig ja låter! Men man måste ju få ventliera lite! ;) Annars är allt bra! Har så himla mycket att glädjas åt så ska försöka fokusera på det istället!  Igår satt vi i soffan o båda grabbarna satt hos Niklas och jag bara satt o titta på dom! Dom är ju lixom mitt liv!    Och nu har jag en liten grabb på varsin sida om mig som sover...Finaste grabbarna!  & finaste bebisen i magen oxå som däremot inte sover just nu ;)  Nä nu ska jag se vidare på ESC, eric sjunger nu... alltså vidare bra sångröst har ju grabben inte direkt... Men numret e ju faktiskt helt ok...=) Jajja hoppas resten av europa tycker han är bra iaf! ;)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards