Don´t follow the stream

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av erika - 25 maj 2011 19:45

Ja vilken vecka man haft! Först en tripp till huvudstaden från fredag-måndag, sen hann man bara komma hem så vakna man natten till tisdag med världens jävla smärta bak i ryggen. Grät av smärta samtidigt som man var rädd att det var verkar som satt igång så det blev en tur till sjukhuset i sundsvall där gårdagen spenderades... Nu har det släppt helt, men ingen vet med säkerhet vad smärtan berodde på.  Tack o lov så mådde bebis bra iaf! Det är ju viktigast! Men läkarna tror att det var bebisen som legat och tryckt på något då jag även haft problem med kissblåsan hela helgen. Vilket kanske inte är såå konstigt då man varit uppe o gått från halva fredag o hela lördag + söndag o lite på måndag. Så nu tänker jag ta det lugnt dom sista månaderna innan bebisen kommer! Den där smärtan vill jag INTE uppleva igen! Va ju värre än värkar ju! huvva! Men men, nu är man hemma igen iaf, såå sköönt! Synd bara att här är så stökigt o jag verkligen inte haft ngn ork att ta tag i det, men förhoppningsvis så kanske man har mer ork imorn o ta tag i allt...

Annars e allt bra, vet att jag kanske tjatar om det men jag är galet kär i min underbara sambo! Saknar han hela tiden han inte är hemma, o känner mig nästan blyg för han då han kommer hem;) Ja inte blyg så att man inte kan prata lr så men det är lixom pirrigt då han kommer hem o jag blir alldeles varm då jag tittar på han, han är ju SÅ jävla fin! Finns inget finare! (jo barna då såklart men det är ju helt andra typ av känslor). Nä nu ska jag avrunda så ni inte blir för uttråkad av mitt kärleks-dravvel ;) Dags o lägga ungarna oxå vilket jag känner på mig kommer bli lättare sagt än gjort då dom e hyffsat uppe i varv nu... Wish me luck!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards