Don´t follow the stream

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av erika - 17 maj 2011 09:53

Fasen va det regnar ute, det bara öser ner. Har ju fan regnat mer lr mindre sedan i fredags o tyvär så blir mitt humör lika botten som vädret =(...

Den här veckan händer det iaf ganska mycket, bpde roliga o midre roliga saker. Det börjar idag med att Hampe ska på bvc idag och bl.a få spruta vilket är mindre roligt, dom ska även undersöka pillen vilket inte känns så kul då Hampe på senare tid blivit ganska så blyg över att vara naken men samtidigt är det ju jättebra att det görs! Det kanske är tur att det är en manlig doktor iaf.. Sedan på torsdag så är det dags för inskolning på lekis/förskoleklass! Känns spännande! Kan inte riktigt förstå att våran älskade, underbart snälla o kloka grabb fyller 6 år till hösten! Tiden springer iväg... Förrut har han varit helt emot att börja lekis men nu börjar det vända lite tror jag! Han känner ganska så många och han är ju en väldigt social grabb så jag tror att när han väl börjar så kommer det att gå hur bra som helst! Jo jusst, kom ju på att jag hade utveclkingssamtal på dagis igår oxå där växte man väl någon cm ;) Det vara bara bra allting o grabbarna sköter sig kanon och verkar väldigt omtyckta! Nu är ju väldigt speciell våran Hampe (tycker jag iaf;).). Han är en sådan där person som knappt kan göra en fluga förnär och bara vill alla väl! Han är helt igenom snäll och jag brukar kalla han pojken med guldhjärtat! Simpan är såklart oxå en snäll grabb men med betydligt mer humör och temperament! ;) Underbara ungar är det iaf!

Ja, och sedan på fredag så åker vi ju till stockholm och kommer hem på måndag! Åker med niklas pappa med sambo, samt NIklas syrra med familj! Ska bli riktigt skönt att komae hemifrån några dagar, mest längtar jag nog till hotel-frukosten;) Haha! O Hampe han är riktigt förväntansfulll, han ska packa för att åka till sollefteå o kolla på skeppet fasa! ;) Inte lätt o hålla reda på vad allt heter, speciellt inte då man inte vet riktigt vad det är man pratar om =). Han har mycket annat inplanerat oxå så på han låter det som vi ska vara borta i ungefär 1 månad ;). Det känns bra att vi kommer iväg på en liten tripp nu med grabbarna då det knappast blir några längre utsvängningar i sommar. Niklas vet inte om han kommer vara ledig och jag kommer väl bara sitta hemma o jäsa, typ..;) Hoppas iaf på bra väder så jag o grabbarna kan bosätta oss nere vid älven på dagarna i väntan på att liten ska titta ut! Ungarna älskar att vara där och det känns som det är på lagom avstånd hemifrånd då man är höggravid o bebis kan komma när som helst. Osså roar ju barnen sig själva som sagt och är nöjda och glada då dom får vara där nere=) Nä nu ska jag ta en dusch tro jag innan det är dags att hämta pojkarna igen, ska hinna tanka oxå hade jag tänkt men det har jag då verkligen ingen lust med... snordyrt ju =(

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards