Don´t follow the stream

Alla inlägg den 29 maj 2011

Av erika - 29 maj 2011 21:46

Gaaaahh! Jag är så nyfiken på om bebii magen är en flicka lr pojke så jag håller på att bli knäpp!!! Häromdagen satt jag o tok studerade en av ul-bilderna där bilden är tagen uppifrån o jag trooooor jag hitta könet... Tror ni jag är nå mindre nyfiken nu? INTE DIREKT! Pucko jag..... Varför varför får man inte göra 2 ul i detta landsting?? ;) var inte alls så här nyfiken me grabbarna så varför e jag de nu? Kanske för att det förmodligen till 98% är vårt sista barn o visst skulle det va riktigt roligt med en liten tjej, sista chansen lixom. MEN vissa dagar är man säker på att det är en grabb, o hoppas på de oxå.. Jag är ju en pojkmamma lixom;)... Så jaa, jag kan ju lugnt säga att det absolut inte spelar ngn roll vad det är, jag vill ha bebisen i magen o ingen annan! ;) Svammel svammel.... nu ska jag kolla på vem som åker ur big brother! Tror det blir sara och chrille lr peter...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards