Don´t follow the stream

Alla inlägg den 7 november 2008

Av erika - 7 november 2008 13:25

Satan va mätt jag är nu.. Har precis käka "lite" lunch.... De blev stekta ägg, hackade tomater på rostade mackor, SÅ gott! Om Richi av nån anledning skulle läsa det här så vet jag att han skulle bli rejält avis;-)... Vet att han tycker att det är supergott men hans "lilla" mage mår inte så bra av ägg så han äter de väl inte alltför ofta.

Jämarns länge sen ja blogga nu..händer som ja skrivit tisigare inte SÅ mycke här hemma=)... Veckorna bara rullar på. E bara 7  veckor till jul nu tyckte ja de va nån som sa.. dags o börja köpa lite julklappar kanske? Det är ju bara så drygt.. Inte för att jag inte tycker om o ge bort saker för det gör jag men man ska ju hitta rätt saker till rätt person. O bara köpa för o köpa e ju lagomt onödigt.

I helgen tro ja Niklas ska grejja på här hemma, försöka göra klart på badrummet o i köket för sen ska vi göra om på pojkarnas rum har han lovat:-D... Ska bli så skojj, på Simons rum är det gräsligt fult så där måste vi både tapetsera och lägga nytt golv, ev måla taket kanske? På Hampes rum behöver vi "bara" tapetsera. Men som sagt ska bli så kul o göra om åt dom så dom får fint på sina rum.. Det är dom minst sagt värda våra älskade ungar! <3. Ska bli kul o välja tapeter o SVÅRT! Men men nått ska vi nog hitta=).

Idag ska jag äntligen få hämta ut min nya telefon men måste vänta till efter 4.. Ska bli kul... Så då e man väl en mobilnörd i helgen;)...

På söndag e de ju farsdag oxå, va o kika om jag hitta nåt till pappa o Niklas idag men det gjorde jag ju inte.. Tro inte att nån av dom direkt vill ha nåt men det är ju kul o ge=) O vi har alltid firat farsdag mer eller mindre i våran familj så... Bli midda hos mamma o pappa imorn eller på söndag. Jag tycker det är en bra dag på det sättet att man träffas hela familjen, det är alltid mysigt, sen presenterna är väl inte alls speciellt viktiga, jag behöver inget på morsdag heller.. en sovmorgon räcker gott o väl;)...

Nä nu ska jag ta o fördriva tiden på nå sätt fram till klockan 4 o då ska ungarna på me kläderna o in i bilen så jag kan hämta telefonen... 16,01 kommer jag o stå inne på terra cotta me paketavin i handen;)

Trevlig Helg!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards