Don´t follow the stream

Alla inlägg den 24 november 2008

Av erika - 24 november 2008 14:07

Oj oj oj va jag ha bleve dålig på o skriva här.... Kan inte lova nån ändring på de heller tyvär;-)...

Idag ha vi (jag o barna) vare på dollar o shoppa lite=)...Skulle köpa gardiner till tv-rummet men de blev som vanligt lita annat oxå=) Farlig affär de där... Dom hade fått in jättefina stora ljuslyktor. Vita precis som jag ville ha så en sån fick följa med hem, har tänt den nu o den är riktigt fin! Nu skullejag vilja ha en vit byrå till hallen men jag tycker dom är lite för dyra på ikea.. eller dyr o dyr, jag har inte dom pengarna just nu bara... Så är det nån som har en vit byrå till salu till ett bra pris kan ni ju hojta=)Helst en ikea´s hemnes med tre lådor=) Men typ en malm funkar helt ok oxå;-)...

Nä nu ska jag städa lite o sen ska jag stryka julgardiner...tror att dom får komma upp idag. Osså e jag bjuden på fika in till hampe så det är väl bäst man går in till han o fikar lite först;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards