Don´t follow the stream

Alla inlägg den 25 november 2008

Av erika - 25 november 2008 13:08

Japps, idag har jag fått mig ett par nya skor... eller fått o fått, jag fick så snällt köpa dom själv=) Rea va de 350:- istället för 500... Kändes bra, riktigt snygga e dom.

Nu har jag nyss suttit o kollat i alla reklamblad, vill ha massa julgrejjer. Eller mest ute-grejjer, belysning o ha på bron osså vill jag ha en sån där boll med belysning i... Få se om det blir nåt överhuvudtaget. Sån där belysning kan man ju ha uppe länge, e ju inte direkt julbelysning så...

Skulle vilja ha en stjärna oxå som ska hänga i altandörren..

Såg att dom hade typ alla grejjer jag vill ha på kvantum så kanske man ska åka dit en sväng nån dag o kika lite. Jag o Niklas har nästan bestämt oss för att vi ska vara hemma på julafton o det känns så skönt! Slippa allt rännande till höger o vänster. Blir väl att man åker runt lite för fm iaf för o lämna lite klappar o så men från typ 3-tiden tänkte vi vara hemma. Blir ju bästa för Lukas oxå...

Idag fick jag kläderna jag bestälde förra veckan o jag tror de mesta ska passa, hoppas de iaf..

Har ju gölmt o "berätta" att vi fått bilen såld, känns riktigt skönt! Igår va Niklas o hämta hem en "ny" bil åt oss.. Eller åt mig kanske jag ska säga, e ju mest jag som använder den iaf.=) En 03:a passat kombi blev de till slut. Fyrhjulsdriven diesel...Hoppas ni antecknar nu när jag skriver sån intressant information;p... Nä men känns riktigt skönt att den är fyrhjulsdriven, kan behövas under vinterhalvåret då man bor i en backe... Sen så drar den under litern vilket är väldans skönt, xc90:n drog 1,5l/milen... Mindre kul...

Den nya bilen är förresten grå precis som den förra.

Nä nu ska jag kolla mailen tänkte jag, slängde iväg ett mail igår på en byrå så få se om dom har svarat. (Så, japp therese, kollar på blocket minst en gång varje dag=) Tyvär så finns det inte så mycke i västernorrland=/...)

Bajj bajj...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards