Don´t follow the stream

Alla inlägg den 18 november 2008

Av erika - 18 november 2008 22:13

Så har man nyss kommit hem då, jag o barna o mamma ha vare hos min moster Ulla som fyller år idag. Var inte alls planerat att vi skulle åka dit men så ringde Hampus o sa grattis o hon blev så väldigt glad för att vi ringde så det slutade med att vi åkte dit=) Ramade in några kort på barna i en sån där ram m e plats för flera kort osså hade Hampe en röd ros och ett litet dagis kort. Har nog aldrig sett någon bli så glad för några kort förrut=) Är verkligen glad att vi for dit!

Idag när jag hade hämtat Hampe på dagis o är på väg hem så säger Hampe plötsligt; "jag vill fara till Finland"..

- Öhh jaha vad vill du göra där då frågar jag?

-"Bada" säger Hampe då=)...

Jag tror att nån på dagis hade varit där, måste fråga imorn annars vette fanken hur han har kommit på att han vill fara till Finland=)...

Sen har han berättat för både mormor o morfar o Ulla o Leif att han SKA fara till Finland. Först skulle han åka halv 10, sen skulle vi åka då pappa kom hem klockan 9=P.... O med flygplan ska han åka, inte med båt=)... Han är rolig hampe, ibland är han riktigt rolig o lyssna på o ibland vill man bara stänga av ett tag;)...

Nä nu ska jag ta o hänga tvätten o sen blire till o krypa ner under täcket=)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards