Don´t follow the stream

Alla inlägg den 17 november 2008

Av erika - 17 november 2008 22:09

Gokvällen!

Nu sitt/ligg man i sängen o bloggar, inte helt fel.=) Stol-jä*veln som vi har vid databordet är så fruktansvärt obekväm o sitta på så man får ont i rumpen efter typ 5 min... Billigaste datastolen från ikea... Man får vad man betala för stämmer väldigt ofta och så även i det här fallet. Men då e de ju tur att man har en bärbar computer, om inte annat e de tur för rumpans skull;)...Haha vilket jäkla svammel jag börja de här blogginlägget med da=P...Men man kan ju inte va döseriös jämt heller...tråkigt live skulle bli å da...

Idag har jag iaf köpt lite julklappar, eller bestält så jag har inte fått hem dom än men betalat o klart o det känns SÅ skönt o ha några klara! Gansla många som är klara nu. Blev till alla mina syskonbarn utam Max som jag köpte idag. Dom ska ju utomlands den 2:a januari så jag gick in på hm´s hemsida o kikade lite på rean där på sommarkläderna...så till dom flesta blev det sommarkläder, fast inte till Robban. O inte till Tim o My heller men så ska ju inte dom utomlands heller. Så 7 julklappar blev jag klar med idag o riktigt fina grejjer till helt ok pris! Osså e mammas o pappas klar oxå så nu e de väl bara hälften kvar typ=P...Ja vi har stor familj=).

Men jag o syrran nästan bestämde idag att nästa år köper vi inte till varandras kids, dom får så jäkla mycke ändå o det blir så mycke pengar o bara en massa stress. Så då kan man lägga dom pengarna till sina egna ungar istället o kanske ev köpa nåt till varandra eller kanske till hela familjen. Jajja det är ju ett tag kvar till nästa ju l så vi måste ju inte bestämma oss NU men....=)  Under veckan tänkte jag köpa några klappar till Hampe oxå.. Tro jag ska köpa nå böcker o nå filmer till o börja med. Såg två böcker på konsum som jag tror att han skulle gilla, den ena va om Blixten o Sally oden andra va en bamsebok. Sen såg jag att dom hade Mumin filmer oxå o dom gillar han. Sen måste man väl till sundsvall en sväng innan jul oxå, han och Simon måste väl få nån leksak av oss oxå o det finns ju inte så mycke här tyvär... Men nu ni som läser det här behöver ju inte säga nåt till Hampe om vad han ska få;p....

Idag har vi vare ute oxå, jag o barna o hunden... Jag o Hampe åkte stjärtlapp=) Eller särtlapp som hampe säger=) Riktigt kul, de e tur man ha barn så man "får" leka av sig lite=)..

Tänkte bju på en bild på Simon som jag gillar... Visst e han väl duktig min minsta lilla prins? På onsdag är han 7(!) månader. Nu ha man ingen lillbebis nå mer inte... Va me han på bvc idag o vägde o mätte o nu har han vänt sin kurva igen så det känns skönt. Han hade börja plana ut i viktkurvan men nu gick den uppåt igen så det var ju jättebra. Däremot så är han så väldans torr men har smörjt nu med cortison salva 2ggr idag o ska göra det två ggr varje dag så det ska nog bli bra det med! Tycker redan det är bättre nu motför imorse o jag  hoppas det inte bara e inbillning o önsketänkande..

Nä nu måste jag ta o stänga igen ögona mina,...annars trillar dom igen av sig själv=)

Gonatt!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards