Don´t follow the stream

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av erika - 1 juni 2011 10:50

Idag firar jag o älsklingen min nämligen 10 år! 10 år, villa volvo & vovve (vovvar) o 3:e älskade ungen på väg om c.a 8 veckor! =) Jag njuuuter, älskar mitt liv även om vissa saker såklart kan bli bättre =) Den dagen livet blir helt "Komplett" slutar man nog leva. Man måste hela tiden ha ngt nytt o sträva mot....  I det stora hela är allt så bra det kan bli=) Man kan ju inte begära så mycket mer  när man får leva med den som betyder mest, med två, snart tre underbara ungar i ett hus som iofs börjar bli för litet men som vi trivs så himla bra i! =) Nu låter de kanske som allt är tipp topp hela tiden men så är det ju såklart inte ;) Men för det mesta iaf =)

Nä nu ska jag avsluta det här puttinuttiga inlägget, hehe alla senaste inlägg verkar ju vara lika "gulliga" men jajja vill man inte läsa så behöver man inte! =)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards