Don´t follow the stream

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av erika - 7 juni 2011 20:54

Ja idag har varit  en riktigt bra dag med härligt väder! =) Hampe va på dagis på fm o simpan va hemma för han kräktes natten till igår men imorn ska även Simon på dagis! Inte många dagar kvar nu tills det är fags för sommarlov! =) Fast jag inte har bestämt mig riktigt för hur länge till dom ska gå, men betalar ju till sista juni så några veckor till får dom gå ;) Dom har ju varit borta en massa nu oxå p.g.a av sjukdomar o ledighet...Iaf så när Hampe var på dagis så tog jag mig en liten tupplur medans simpan såg på disney;) O jag kan säga att den lilla luren nog räddade min dag! Har varit riktigt trött nu ett tag men samtidigt haft svårt o sova på nätterna :/ O då är det ju bättre man sover en stund så man blir på bättre humör o kan hitta på lite sen än att man ska gå o vara en zombi hela dagen. På em var vi iaf ute, jag klippte lite gräs o sen gick vi ner till älven. Där var det riktigt härligt! Var så himla längesen vi var där.. O kameran tog jag oxå med mig=) FÅ se om jag orka lägga in nå bilder här sen. E ju egentligen tråkigt me en blogg utan bilder men de bli så när man e lat! Ha knappt tage nå bilder alls den senaste tiden men nu ska det bli ändring på de! Är så himla roligt o ha kvar=) Simon som egentligen ska sova nu ;) sitter o bläddrar i ett album här brevid just nu, o jag tror han kommenterar vareeenda bild :P Än är det mest bara på Hamoe så han frågar hela tiden vart han är :P... Nä nu tro jag att jag ska ta o lägga in lite bilder på fujidirekt.. Man får ju 100 bilder gratis så varför inte skicka efter några? :) Har en del på datorn....O kaaaanske kommer de upp ngn bild här. Måste ju visa upp vilka fina grabbar vi har ;)

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards