Don´t follow the stream

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av erika - 8 juni 2011 09:24

Åh men huuur less bli man inte då? Kräkolycka i bilen är precis vad jag behövde precis just idag! Lr inte!!! Ja simpan kräktes idag igen, precis idag då jag ska/skulle till barnmorskan dit jag inte varit på en månad o precis idag då hampe ska/skulle till tandis o PRECIS idag då Niklas ha massa viktiga möten på jobbet så han inte kan komma hem o vara me Simon! Bara o sanera bilen, ringa bm o ringa tandis. Ny tid hos bm NÄSTA fredag! Ny tid hos tandis den 4:e AUGUSTI! o Simon då?? Jo han är just nu hur pigg som helst.....

Sen bli jag extra irriterad på min bm som inte kan klämma in mig tidigare än nästa fredag, de tar inte ens 15 minuter där o jag har inte varit där sedan 4:e maj tro ja de va... Känns ju jättebra...INTE!

Nä men avreagera sig me kladdkakan som blev kvar igår kanske???

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards