Don´t follow the stream

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av erika - 13 juni 2011 15:41

Ja tror ni inte att även jag åkte dit på den där jävla magsjukan!! O precis igår då jag o Niklas var barnlediga o hade tänkt åka till sundsvall o jag skulle shoppa lite till liten?? O jag kan säga att ha magsjuka o samtidigt ha en vilde i magen o massa sammandragningar är ingen höjdare! Men annars e de bra! Ungarna e pigga o krya o det är ju  huvudsaken! Men nu får det då verkligen räcka med sjukdomar för ett tag! Gärna för typ ett år framöver ;) Oj klockan var visst mycke så det här får bli ett kort inlägg.. Ska packa fika väskan nu o sen åka på sommarfesten på dagis, i regn... O jag som inte äger ett par stävlar så an lär vara hyffsat blöt då man kommer hem! Hampes sista sommarfest nånsin på dagis, känns väldigt konstigt. Skulle inte förvåna mig om jag fäller en tår ikväll då när barna som slutar ska få sina pärmar o sådär.. gravid o extra sentimental som man är!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards