Don´t follow the stream

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av erika - 28 juni 2011 11:48

O.B.S

Varning för mycket gnäll i detta inlägg! ;)



Jade va ju en bm som ringde upp igår men de enda hon hade o säga var att jag skulle avvakta till imorn då jag har en tid här på mvc... Blev de värre lr om jag fick huvudvärk skulle jag ringa direkt till fl... S.U.C.K!  O dom hade såå fullt så hon kunde inte ens klämma in mig idag..... Det som behövs för o kolla att det inte är något allvarligt är ett urinprov samt kolla blodtrycket... Hur lång tid tror ni det tar? Ja ungefär 5 minuter...O idag är det vaaarmt ute o då får man ju lätt ont i skalet... hur f*n ska man då veta om det är därför man får ont i huvudet lr får att man inte e pigg? Jag blir galen! Tur att jag ska dit imorn iaf.. Tänkte ringa imorse igen men kände mig pigg då jag vakna... Men så kollade jag mig i spegeln o då såg jag ju att jag inte var ett dugg mindre svullen i ansiktet idag... Men det var ju efter telefontiden o ringer jag nu så få jag väl bara prata me samma människa som imorn... Kommer bli GALEN om man ska gå så här 4 veckor till=/ gör ont o använda händeran o ont i fötterna så gott som varje steg man tar:/ Har nyss plockat lite o vare ut me hundarna o nu e jag färdig för en vilopaus.... Det ska väl vara f*n om det inte är en tjej därinne! ;) För såhär besvärlig var då inte grabbarna! :P...

Har massor o göra här hemma, huset skulle behöva STOR städas, garderober som behöver städas, simons rum är ett stort bombnedlas o tvättstugan inte så mycket bättre. Måste upp med grejjor på vinden samt leta fram lite bebiskläder... Men ORKAR inte... Samtidigt som man vill ha de gjort innan liten anländer... Den här veckan e de tänkt att sängen ska skruvas ihop iaf=) Kanske gör det på fredag lr så.. Städa kanske jag o Niklas skulle kunnde hjälpas åt med i helgen då grabbarna inte ska va hemma... Jajja vi får se, det som blir gjort blir gjort, resten blir kvar helt enkelt! Inte hela världen det heller!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards