Don´t follow the stream

Alla inlägg under november 2008

Av erika - 2 november 2008 19:08

Ja nu e kvällen här o vi sitt i tv-rummet o kikar på tv, har nyss käkat midda. Blev tacos idag, käka ju de i fredas hos Madde oxå men de va lika gott idag iaf=) Va väldans trevligt i fredas iaf=) Så skojj o träffa alla igen.

Igår va vi då i sundsvall o lite handling blev det till slut.. Jag köpte två (!) klänningar, knappt jag kan tro de själv att Jag köpte klänningar. Men har använt båda redan o trivs superbra i båda två. Köpte ett par jeans oxå osså fick jag en parfym av Niklas, luktar SÅ gott! Va in en snabbis o kika hur Therese o Marre hade de i sitt nya hus o de va jättefint där, öppet o fint, hann typ bara springa in fram o tillbaka men får åka ner nå mer framöver.

Sen fick vi suupergo midda hos Ann o Peter o minst lika god efterrätt=)

Idag ha ja mest städa o tvätta lite...Vare o handla o laga midda o nu sitt man här. Vi låg o drog oss ganska länge igår, Hampe sov hos farmor inatt så vi passa på o ligga kvar i sängen ett tag=) Simon sov länge så...Niklas ha jobba hela dan så nu har han somnat ser ja..

Imorn e de då tillbaka till vardan igen o tillbaka till rännande fram o tillbaka.. Tro inte vi ha nåt inplanerat alls...

Nä ska fortsätta glo på tv:n nu o försöka få hampe o hoppa i säng..


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Känner du mig?
 Japp!
 Nä, ha iiingen aning om vem du är
 Vet vem du är men inte mer än så
 Lite grann

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards